Gjest Rebel m/jente Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Bruker vanligvis linser, men har brukt briller de siste dagene. og nå har jeg sånn ekkel følelse på nesen, virker som om brillene sitter på enda... fantomsmerter må det jo være.... Argh, når går dette over? Burde jeg få fikset brillene så de ikke sitter så stramt eller skal det være sånn de første dagene? Vil ikke begynne å plukke på dem selv heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå