Gå til innhold

Hvordan går det med dere? mødre?


solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

Leser innlegg her der dere tar opp at det er travelt...

Og var så vidt innom i februar en gang og da var der ett innlegg om kolikk...

 

Føler dere at dere har overskudd til å klare oppgaven med å ha en "krevende" barn i hus.

Morskjærlighet?

Noen som har det litt tungt og kanskje har litt depresjoner?

 

Har selv vore en del deprimert til tider denne gang, men da eg fikk mitt andre barn var eg dypt deprimert. Kunne til tider hate barnet mitt og orket ikke tanken på å stå opp. Mye av ansvaret ble overlumpet på far i huset - selv om han ikke skjønte hvorfor eg hadde det som eg hadde det.

For alt holdt eg for meg selv. Sa ikke noe om at eg hadde det så fælt med meg selv.

 

Denne gang er det ikke sånn. Denne gang er eg veldig open om det og snakker med venner og familie om at det ikke er så lett.

Alt gikk så galt denne gang også - mye sykdom, kolikk og bare gråt ingen kos. Ikke klart å knytte meg til barnet på samme måte som med første og tredje barn. Morsfølelsen er ikke på topp enda om det er noen som forstår det.

 

Så om der er noen som kanskje har det på en lignande måte så håper eg at der er noen der som dere kan snakke med.

Prat om det - ikke steng det inni dere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt innlegg Pia og gjengen.

 

Her går det opp og ned. Hadde en tung periode i begynnelsen, så gikk det bedre og nå er det litt tungt igjen. Da føles ansvaret overveldende og jeg har ingen overskudd. Godt jeg ikke er den eneste.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...