Høstspire 2011 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 ...uten badebalje, og som står på hjul. I tillegg til dette må den ta forsåvidt liten plass:) Synes dette var litt vanskelig jeg. Noen tips?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Montere hjul på en ikea-kommode? Vi har en malm med fire skuffer derifra.
Lykkeliten123 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har falt helt for dette stellebordet. Lite, lekkert og på hjul; http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=stellebord
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Personlig synes jeg det er like greit med en stellematte og løs balje Vi kjøpte en svindyr kommode sist med balje i, dummeste kjøpet vi gjorde tror jeg. Snuppa vokste ut av baljen etter 2 mnds tid, den var vanskelig å tømme og i det hele tatt bare upraktisk. I tillegg så var skuffene små og uoversiktlige og tuppa lå så urolig at jeg syntes det var lettest å stelle henne på gulvet når hun ble litt større ( i frykt av at hun skulle falle ned). Babyen i magen kommer til å få stellematte oppå vaskemaskinen vår enkelt og greit.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Joda, men både jeg og HI sier jo at vi også vil ha balje ved siden av. Grunnen til at vi ønsker kommode er jo i mangel på plass til klærne, skulle jeg tro. Selv med matte på gulvet (som vi hadde med forrige) må man jo ha en plass til klea.
Høstspire 2011 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2008 Ja, jeg trenger plass til bleiene, stelleproduktene og ikke minst alle klærene... Og balje til å bade i vil jeg bare ha på gulvet i dusjen:) Forresten, takk for svar:) Men har vel enda ikke funnet den jeg ønsker meg... Har heldigvis god tid da;)
Lykkeliten123 Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Stellebordet i linken min koster 1695,- Syntes ikke det var den verste prisen, selv om det er litt dyrere enn plastikk stellebordene...
Lykkeliten123 Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Mente "Freja"- stellebordet. Dette er lite høyde 93cm, bredde 61cm og dybde 73cm, uten badebalje og med hjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå