Gå til innhold

Hvor finner man en fin stellekommode?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...uten badebalje, og som står på hjul. I tillegg til dette må den ta forsåvidt liten plass:) Synes dette var litt vanskelig jeg. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Montere hjul på en ikea-kommode? Vi har en malm med fire skuffer derifra.

Skrevet

Personlig synes jeg det er like greit med en stellematte og løs balje :)

Vi kjøpte en svindyr kommode sist med balje i, dummeste kjøpet vi gjorde tror jeg.

Snuppa vokste ut av baljen etter 2 mnds tid, den var vanskelig å tømme og i det hele tatt bare upraktisk.

I tillegg så var skuffene små og uoversiktlige og tuppa lå så urolig at jeg syntes det var lettest å stelle henne på gulvet når hun ble litt større ( i frykt av at hun skulle falle ned).

Babyen i magen kommer til å få stellematte oppå vaskemaskinen vår :) enkelt og greit.

Skrevet

Joda, men både jeg og HI sier jo at vi også vil ha balje ved siden av. Grunnen til at vi ønsker kommode er jo i mangel på plass til klærne, skulle jeg tro. Selv med matte på gulvet (som vi hadde med forrige) må man jo ha en plass til klea.

Skrevet

Ja, jeg trenger plass til bleiene, stelleproduktene og ikke minst alle klærene... Og balje til å bade i vil jeg bare ha på gulvet i dusjen:)

Forresten, takk for svar:) Men har vel enda ikke funnet den jeg ønsker meg...:( Har heldigvis god tid da;)

Skrevet

Stellebordet i linken min koster 1695,-

Syntes ikke det var den verste prisen, selv om det er litt dyrere enn plastikk stellebordene...

Skrevet

Mente "Freja"- stellebordet.

Dette er lite høyde 93cm, bredde 61cm og dybde 73cm, uten badebalje og med hjul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...