☆lieela Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Jeg brukte 70 DD/E før jeg ble gravid..da målte jeg 88 rundt bysten. Nå måler jeg 94. (Er i uke 27) Har enda ikke vært ute for å prøve ut nye BHèr, går heller med sportsbh osv..men hadde vært deilig å kunne ta på seg en bh igjen da!! (Lite moro å fly rundt med "synlige" brystvorter fordi sportsbh ikke dekker) Hvor mye skal de egentlig vokse da??..gidder ikke gå ut å kjøpe bh i forskjellige str om de vokser og deretter krymper senere igjen..
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Dette er så fryktelig individuelt.. jeg gikk opp noen str iløpet av svangerskapet og den første tida jeg amma. men så var det akkurat som om lufta gikk utav dem:/
☆lieela Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Mhm, det jeg regner med...men da er det kanskje normalt å kjøpe endel nye bher og da eller? Hva gjør man ellers? Bruker ammebh ol?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 på lindex har de amme-bh som lover at de er så elastiske at brystene kan vokse to størrelser.... ikke forsøkt de selv, men det ser ut til at jeg må snart......men de er ikke "polstret" så brystvortene syns sikkert gjennom.... ammeinnlegg funker sikkert... jaja...jeg er visst like usikker som du, men de bh-ene fins i alle fall.
☆lieela Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Hehe, da får jeg kanskje sjekke litt i butikker snart da! Er vanskelig alt dette puppestyret )
Snart er vi 5 "07okt" :-D Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Hadde jeg hvert deg ville jeg gått på en undertøys foretning og ikke de vanlige kleskjedene og kjøpt med noen riktig gode amme BHer. Av erfaring har ikke vanlige klesforretninger større BHer/amme BHer med større cup en DD/E. Dersom du må ha større cup må du på spesial forretning. GOD JAKT )
☆lieela Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2008 Takk for tipset, kanskje bedre det ja! Skal få tatt nytt mål, så jeg får sjekket min nåværende str. Så får jeg dra ut å kikke litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå