Gå til innhold

hjelper virkelig sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfart at det setter igang fødselen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde med sex i mine 2 forrige svangerskap, men uten hell....så denne gang får det gå sin gang........

Skrevet

Mista slimprppen jeg, da vi var ferdige....

da gikk det bare noen timer, også var det i gang...

Vet jo ikke om det var sex'en som gjorde men...

Prøver gjerne igjen når den tid kommer!

Skrevet

Hjalp ikke på meg i går. 7 dager over terminen.... Så tror ikke så mye på det nei...

Skrevet

JA! Jeg fikk rier ett par minutter etter at vi var ferdige;-) Og noen timer senere kom babyen til verden:-)

Skrevet

Det er visst ikke sexen i seg selv som hjelper, men et middel i sæden som er med på å modne morkaka. Det er visst fakta:)

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Er det ikke det samme stoffet/vitaminene i sæd som i de modningspillene man kan få når man blir satt i gang? Mener å ha hørt noe slikt. Da burde jo sex hjelpe, i teorien ;)

Skrevet

Jeg tenker mest på selve "aktiviteten"...........støten fra penis...har de noe med å hjelpe til med igangsetting av rier tro??

Skrevet

jo de modningspillene/gelen en får har samme hormoner i seg som sæden.. bare at pillene/geleen har større og kraftigere mengder av det hormonet.

Men rikshospitalet sex oppskrift er visst bra.. å funker om du er moden. Må la penis ligge litt inne noen min etter sædavgang og hold beina høyt med det samme slik at sæden kommer langt inn og forbli der ei stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...