Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Huff... Jeg kan gå å småspise hele dagen jeg. Prøver å spise masse frukt når jeg får lyst på noe, men blir litt sjokolade og søtt i løpet av dagen også. Tenker på mat heletiden, kan spise dobbelt så mye som sambo til middag og etter en liten time er jeg skrubbsulten igjen. Flere som har det slik, eller er jeg helt alene om å være et matvrak nå mot slutten? Sliter med vondter og BL, så får heller ikke beveget meg så mye som jeg skulle ønske....
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 jeg kjenner meg igjen. jeg er 32 uker på vei, og må ha noe å spise hele tiden jeg også. Jeg spiser sjokolade hver dag. må bare ha d!
Frk Påske Overtid Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Hmm, jeg har det litt motsatt jeg... Spiser sånne små barneposjoner, blir så fort fullt i magen. Så nå får jeg ikke i meg noe særlig mer enn to små måltider i løpet av dagen... Men dessverre så gjelder ikke det sjokolade da, har tydeligvis egen mage for det...:=( Prøver å bytte ut sjokoladen med litt frukt innimellom da...Men ca to uker igjen nå, så får vi se hvordan det blir da...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Huff, ja. Har vært SÅ påpasselig med kosten helt til nå. Men nå går "alt" ned på høykant - spesielt sugen på marsipan, sjokolade og bakverk. Er også i ro pga BL, så vekta suser opp...
*H* Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 uff, kan være litt sånn jeg og. eller, på småspising. jeg har alltid vært en småspiser, hele dagen. nå orker jeg ikke å spise så mye under hvert måltid, en halv tacolefse og jeg er stappa. egentlig var jeg verre før, matlysten har faktisk roa seg nå i graviditeten. så for min del har det vel egentlig vært omvendt:P men prøv å la det gå utover fruktskåla:) litt oppskåret frukt og sånn, da er det mye mer fristende. er bra du spiser frukt! kanskje en håndfull nøtter kan dempe litt på sulten? det er jo ikke så mettende siden det har forholdsvis lite volum, men med riktige fettsyrer etc. så balanserer de litt på blodsukkeret ditt. tar du noe omega 3? ellers er det jo "lov" å småspise på diverse pålegg da, som kokt skinke (kjempemagert, samtidig som det er salt, og det liksom "kan" småspises") og sardiner på boks i tomat (mm.. sunt og godt!!! med mindre sure oppstøt:P da kan det være irriterende.. hehe..)...
Ladybird82 Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Tror jeg eter meg ihjel... Er i uke 34 Men har tatt tak og spiser mye og godt til frokost, lunsj, middag og kvelds. Dvs sunn mat altså. Jeg spiser mye brød og spiser meg skikkelig mett så jeg ikke har noen grunn til å spise før om 4 timer. Prøver å spise etter fornuft og ikke etter lyst for det går jo helt over stokk og stein. Og så har jeg begynt å sykle. Trene i stede for å kjede meg hjemme med maten og godtet... Siste uka har jeg vært på bassengtrening for bekkenplager x 2 og syklet 4 omganger på en time hver. Nå kjører jeg på fram til fødselen og så får jeg håpe at matvanene holder seg etter og at jeg kan ta opp trening etterhvert, gjerne 2-3 dager i uka.
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Kjenner meg veldig igjen! Jeg tenker mye på mat, ikke før er jeg ferdig med å gomle i meg ett måltid, så er jeg igang med å planlegge neste, hehe. Og sjokolade må jeg bare ha! Spiser masse frukt og grønt, men må liksom ha sjokoladen på toppen, grrr... Og etter sjokoladen blir den lille der inne veldig aktiv, og jeg får da ennå dårligere samvittighet for sukkeret jeg inntar:-( Og jeg er "bare" 30 uker på vei, tenk alle ukene som er igjen da...
nr 4 er her<3 Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 kjenner neg såå igjen..spiser jo som en hest..litt flaut å sitte å spise med sambo når jg spiser dobbelt så mye som han hehe..kan spise å spise jg..så ja jeg er et matvrak hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå