Megselv88 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Jeg og samboeren min har forsøkt å bli gravide siden før jul. Kan det at jeg ønsker meg ett barn så sterkt gjøre så det tar lengre tid før jeg blir gravid?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Hei:) Det er helt vanlig at det tar inntil et år før man blir gravid. Det er litt delte meninger om man bruker lengre tid på å bli gravid hvis man tenker veldig mye på det. Jeg tror ikke det har så mye å si egentlig, og man roer seg jo mer ned etterhvert hvis det tar litt tid. Håper du blir gravid snart:)
maria isabell Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 vart gravid etter 7 mnd med prøving...spør mamalari å¨spsidene, hun spådde meg og alt stemte,utrulig..
Megselv88 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Takk for svar:) Jeg ønsker meg ett barn veldig sterkt så håper og håper det skjer snart
Nagilimia Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Jeg tror ikke det gjør noe jeg heller I førsten ble jeg nesten stressa av å ikke stresse, hvis du skjønner?! Men etter å sett en film (anb. her inne, finnes også i bok utg.) så mener jeg at hvis du er positivt stressa (ønsker deg noe innmari, og gleder deg til det skal skje) så er det bare bra. Men blir du negativt stressa ( gruer deg, angst, tenker negative tanker) så kansje det kan være at ikke er bra... men uansett: LYKKE TIL Innen et år er vi gravide!!!!
Megselv88 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2008 Ja, jeg gleder meg utrolig mye:) Jeg ser skikkelig fram til å bli gravid og bære frem ett barn. Ja, vi blir nok gravide veldig snart. Hjelper å ha noen å snakke med, så er glad jeg fant denna sida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå