Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Skjønner ikke det altså. Påske er jo hytte, fjell, snø,ski, sol, kvikklunsj og kakao. Nemlig!!
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Ikke alle som liker hytte,fjell, snø, sol, kvikklunsj og kakao Har aldri vært på fjellet i påsken jeg. Er ikke videre gla i snø, så da oppsøker jeg den ihvertall ikke.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Og utedo og klister i håret og fregner og kortspill! Yes, gleder meg masse, skulle jeg til syden måtte det være november.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Du har den rette innstillingen sug lut. Finnes det noe mer sjarmerende?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Nei, og siden jeg allerede har formert meg bryr det meg også lite at håret etter ei uke i lue og med faktor tjue i hårkantene ikke akkurat gir meg noe forplantnings- og evolusjonsmessig fortrinn. Skal du langt?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Nei, i år blir det ikke lange turen. Mini er så liten ennå, så det blir ikke hytte i år, bare dagsturer til kvamskogen. (Ca 1 1/2 time å kjøre) Du da?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Vi skal kjøre noen timer til hytta, alltid like kult med den ene ungen som har plugga øra i mp3 og er til null underholdning for den andre ungen som spør om vi er framme snart før vi er ute av bydelen. Men det blir bra uansett, satser vi på.
solstråle69 Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Når påsken kommer er jeg drit lei snø og slaps, og lengter etter sol og sommer!
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Jeg hadde heller tygget av meg armen enn å gjenoppleve barndommens påsker på fjellet i en hytte med snurredass, masse fæl snø, de jævla skiene, solen som blindet deg, kvikklønsjen som var smeltet og kakaoen som var pisslunken. Takke meg tilypåske. Eller syden. En ting jeg ikke helt skjønner er hvorfor folk reiser til syden om sommeren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå