Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk den jobben jeg hadde søkt på! De vil vente på meg. Nå blir livet enklere, slipper masse reisevei og jeg kan starte i en jobb jeg vet jeg kan :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!

Deilig med kortere dager takket være kortere reisetid...

Skrevet

Gratulerer så masse!

Det var hyggelig lesing=D

Lykke til!

Skrevet

GRATULERER med ny jobb! Så spennende. Håper du vil trives, både faglig og sosialt!

Skrevet

GRATULERER!!!!! Det var jo det vi visste at du er verdt å vente på!

Skrevet

SÅ FLOTT! Gratulerer!

 

Klart du er verdt hvert eneste skund med venting!

 

:-)

 

Vi visste det vi!

Skrevet

Gratulerer så mye med ny jobb!

Klart den beste fikk den! Og det å vente på noe godt, er jo aldri å vente forgjeves... (fritt omskrevet...;))

Skrevet

Gratulerer såååå mye!

Hva hvar det vi sa? Vi visste at de bare ville møte seg for å se hvordan du så ut før de ansatte deg!

 

Lykke - lykke til :o)

Skrevet

Gratulerer, Maud!!!

Så utrolig deilig følelse det må være, etter at du ble sånn i tvil etter dine tilmålte 30 minutter...

 

Godt jobba!

 

 

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Det var flott å høre...jeg fikk aldri svart på intervjuinnlegget dit,men jeg har tenkt på deg og krysset fingre :))

Skrevet

HIPP HURRA:)

 

Dette var kjekt å høre:) Lykke lykke til!

Skrevet

Gratulerer! Det er selvfølgelig derfor du ikke var inne mer enn 30 min - de hadde såklabert allerede bestemt seg!

 

c",)

Skrevet

Nei så deilig!

 

Hipp hurra! DET var flotters det :D

Skrevet

Ja til ny jobb for Maud!!! Det funket :)

GRATTIS!!

Skrevet

Jeg henger litt etter jeg...men GRATULERER!!! Så flott!!!

Skrevet

Henger etter jeg og,men gratulerer med ny jobb!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...