Maud Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Jeg fikk den jobben jeg hadde søkt på! De vil vente på meg. Nå blir livet enklere, slipper masse reisevei og jeg kan starte i en jobb jeg vet jeg kan :-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Grattis! Deilig med kortere dager takket være kortere reisetid...
Dailis Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Gratulerer så masse! Det var hyggelig lesing=D Lykke til!
Graciegirl Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 GRATULERER med ny jobb! Så spennende. Håper du vil trives, både faglig og sosialt!
frøydis m/ 4 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 GRATULERER!!!!! Det var jo det vi visste at du er verdt å vente på!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 SÅ FLOTT! Gratulerer! Klart du er verdt hvert eneste skund med venting! :-) Vi visste det vi!
phantomet Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Gratulerer så mye med ny jobb! Klart den beste fikk den! Og det å vente på noe godt, er jo aldri å vente forgjeves... (fritt omskrevet...)
Trollmora Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Gratulerer såååå mye! Hva hvar det vi sa? Vi visste at de bare ville møte seg for å se hvordan du så ut før de ansatte deg! Lykke - lykke til )
tebekaa Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Gratulerer, Maud!!! Så utrolig deilig følelse det må være, etter at du ble sånn i tvil etter dine tilmålte 30 minutter... Godt jobba!
Plutseliten :) Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Gratulerer så mye!! Det var flott å høre...jeg fikk aldri svart på intervjuinnlegget dit,men jeg har tenkt på deg og krysset fingre )
solkrem Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 HIPP HURRA:) Dette var kjekt å høre:) Lykke lykke til!
Reveenka Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Gratulerer! Det er selvfølgelig derfor du ikke var inne mer enn 30 min - de hadde såklabert allerede bestemt seg! c",)
Sara Rompompei Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Nei så deilig! Hipp hurra! DET var flotters det
Karomamma Skrevet 12. mars 2008 #14 Skrevet 12. mars 2008 Ja til ny jobb for Maud!!! Det funket GRATTIS!!
♥Snulder Skrevet 13. mars 2008 #16 Skrevet 13. mars 2008 Jeg henger litt etter jeg...men GRATULERER!!! Så flott!!!
Superlis Skrevet 13. mars 2008 #17 Skrevet 13. mars 2008 Henger etter jeg og,men gratulerer med ny jobb!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå