Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Skal laste opp bilder fra pc til fotknudsen, slik at jeg får bestillt dem... Nå har det seg slik at de fleste bildene mine ligger på facebook... Alså, mange er sletta fra selve pcen.... Hva gjør jeg da? Prøver å kopiere ett og ett fra facebook, men da får jo alle samme "navn" alså, "untitled"... og jeg finner dem ikke når jeg skal laste dem opp fra fotoknudsen.. går jeg innpå mappen jeg har lagt den i, så vises bare mappa som tom..... What to doooo???? =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 når du har bildet oppi i facebook så må du høyreklikke bildet, trykke save image as og så får du opp mappene du kan velge å legge det i. De får navn, lange nummerete navn... og det er en jpeg fil.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 dytter så "jeg" ikke forsvinner her!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 ikke bruk copy knappen.. bruk altså knappen som sier save image as.. eller noe i den duren på norsk om du har norsk browser..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 hva maser du etter..du har fått svar jo blondie!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 haha når jeg skrev dytter, så viste det ikke no svar her... =P Fucked up pc! men takk for svar, skal teste ut nå!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2008 Jeg prøvde å trykke save picture as... men kommer bare opp untiteled når jeg skal lagre det noen plass.... Det står ikke save image as...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Får du ikke opp en sånn mappe der du kan lagre det? Som feks my pictures? Da kan du vel isåfall gi bildet et navn selv da. Og se etter så mappen er avmerket for alle filer, eller se om den finner jpeg filer...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. mars 2008 Får opp at jeg kan lagre den på mappe jo.. men må jeg da sitte å navngi hvert enkelt bilde..... ? virker som bilde ikke er jpg fil.. kan det stemme?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2008 tror det står bmp bak?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 hmm.. det er et bitmap image da.. det får du nok ikke lastet opp til fotoknutsen nej. Da må du gjøre det om til jpeg... Så snålt. Hvor var bildene dine lagret når du hadde de på pc'n da?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. mars 2008 vet du hva.. nå forstår jeg ingenting.. Har tatt bilder med mobil, og overført til pc.. mange av bildene har funka helt fint... men noen er blitt pmp filer... =/ Har vært lagra på vanlig mappe, og så overført til facebook. Hvordan gjør jeg disse filene om til jpeg da?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 vet du, jeg aner ikke.. kan du ikek få noen som har tilgang til profilen din til å prøve å kopiere dem over for deg da. Jeg trodde ikke facebook tok i mot noe annet en jpeg filer jeg...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. mars 2008 Nei var det jeg også trodde... ??!.. forstår ingenting her.. men jo takk for tips! Og takk for at du tok deg tid til å svare=)
Scorpiogi Skrevet 12. mars 2008 #15 Skrevet 12. mars 2008 Jpg bilder blir det hvis du tar hver enkelt bilde over i paint, for så å lagre de. puh, for en jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå