Gå til innhold

Oi, oi, oi, 10 000 nye kanaler. Skummelt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi fått Canal Digital i hus, etter en liten periode med nesten svart skjerm. (TVNorge overlevde omleggingen. Har alltid ment det er noe rart med den kanalen!)

Dermed har vi gått fra 4 kanaler til mange, mange, mange. Vi skal egentlig bare ha Norgespakken med noen kanaler, men det viser seg at vi har en hel drøss. Lurer på om Canal Digital prøver å gjøre oss avhengige, i håp om at vi kjøper en pakke med flere kanaler.

Anywho. Nå gjelder det virkelig å skjerpe seg i forhold til tv-titting. Jeg blir så lett opptatt av tv dersom det er kanaler tilgjengelig. Det å bruke avknappen blir liksom så vanskelig. Tidligere har vi bodd uten tv i en lang periode og det var jo ikke noe problem. Faktisk var det veldig deilig. Fikk hørt masse på radio og lest gode bøker.

Noen som praktiserer tvfrie dager/tider her?

Tidligere i uka fikk jeg med meg en episode av Unge Mødre. Ble ikke sånn kjempeimponert over hverken mødrene eller innholdet. Tror det er greit for Lykketrollet at ikke vi figurerer på et eller annet tv-show...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det kanskje på tide å dra frem gamle regler igjen - Elle melle deg fortelle.......:-)

Skrevet

Noe lurt må vi finne på. Det tar jo enormt lang tid bare å surfe seg gjennom alle kanalene.

Min kjære elsker fjernkontrollen, mens jeg får helt noia av å se en kanal i hele 0.0006 sekunder før vi fyker videre til neste. Rekker ikke å trekke pusten en gang.

Ikke er vi særlig enige om hva som er bra og dårlig tv, heller. Men, det er jo en helt annen diskusjon...

Skrevet

V fikk også parabol, og da gjorde vi smatidig en omkalfatring i heimen, sånn at TVn står på en noe usentral plass. Det hjelper:) Litt vondere sofa og sånt, hehe.

Vi har hatt full pakke i to uker, og nå er jeg lei. Stesønnen min ble ellevill, og det er nettopp derfor vi ikke skal ha mer enn den minste pakka!

Men nå stenger de vel de ekstrakanalene snart tenker jeg:)

Skrevet

Du har gratis alle kanelene i en mnd så stenger de til gangen..

Mamma som er alene skulle bare ha de norske kanalene, men da gratis kalnalene forsvant ble hun hysterisk...Hehehe sånn kan det gå når en har hatt to kanaler og plutselig fikk en haug å velge i.Før kvelden var omme var entertain pakka bestilt..

Jeg elsker Discovery og National Geografic.En kan jo lære litt av de kanalene..

Du må bare væreflink og bruke av knappen :0)

Lykke til.

Skrevet

Wow...det var voldsomt...

Lurer på om den reklamen om dette tilfeldigvis forsvant i søpla hos oss;)

Den tven er en tidstyv, men noen programmer er bra.Godt det er noe for enhver smak. Det programbladet deres må da være tjukk som en telefonkatalog??

Skrevet

Etter en liten stund skal du få erfare noe rart....

Samme hvor mange kanaler du har er det ikke en dritt å se på!

Men her ender jeg ofte opp med å se på BBC Food, kjempekanal som gjør meg sulten.

Men ikke alrigt for garderoben :(

Skrevet

Graciegirl: to TVer, en til sjefszapperen og en til DEG :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...