Gå til innhold

aprilmammaer i Bærum, Asker, Lier? møtes på dagtid?


nr 2

Anbefalte innlegg

Hei hei

 

Jeg har termin 26. april og er sykemeldt. Hadde vært hyggelig å møte noen som bor i nærheten (jeg bor i Asker).

 

Tror det blir en liten jente... er så spent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Eg bor og i Asker. Hadde vært gøy å bli kjent med flerne. Du burde bli med på treffene våre. Treff for Asker og Bærum med termin vår og sommer møtes kver 14. dag kl 1730 på diverse spisesteder i distriktet. Me hadde treff i dag, men du kan vel bli med om to uker? Alltid kjekt med nye folk!

 

Ellers så jobbe eg 50 % så har ein del tid på dagen, ja =) Kanskje me sko fått te ein kaffi eller någe te ugå?

 

Eg har forresten termin 20.april, ska ha ein gutt, og dette e min fysste =)

 

Tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjempe koselig å møtes. Uken etter påske passer godt for meg. Vi kunne gått på kafe onsdag, torsdag eller fredag...

 

Kanskje vi til og med kommer i samme barselgruppe? :)

 

Jeg har mye å gjøre på kvelden med en 2-åring, men jeg kan jo prøve å komme :)

 

Hilsen Cristina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har fri jobb på onsdag i uka itte påske, ska bare te fysio kl 11, kan ver tebage i Asker kl 12 ca. Kanksje me sko treffas på Kaffebrenneriet eller någe? Må bare ha det med det forbehold at me har bestilt sofa, og vett ikkje akkurat ka dag den komme, men den sko komma uka itte påske. Men så sant eg ikkje hørre någe, så e eg klar =)

 

Bor forøvrig på Borgen =)

 

Tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

Beklager at jeg ikke har fått skrevet til deg før. Har vært bortreist og hatt en slitsom påske, med en syk 2-åring og en svigerfar som er innlagt på sykehus.

Nå må jeg bare få hvile og samle litt krefter.

 

Kan vi prøve å møtes neste uke?

 

Håper du er i god form!

 

Hilsen Cristina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tonje!

 

Håper du fikk lest meldingen min, denne uken er jeg så sliten. Neste uke håper jeg alt går bedre. Og har veldig lyst til å møte deg da.

 

Jeg kan alle dagene, så det er opp til deg når det passer! :)

 

Hilsen Cristina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du =)

Fekk ingen melding, nei. Ka slags melding? Heilt i orden å ver sliten =)

 

Ugå som komme e litt travel, men onsdag kl to feks? Ska te fysio kl ett, men kan treffe deg itte på. Hadde våre koselig å tatt ein kaffi =)

 

Event fredag. Ska henta stedatter mi på Nesodden ca tri, men kan jo treffes før det... Opp te deg =)

 

Tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel koffeinfri på kaffebrenneriet? Ska me satse på det? Koss kjenne eg deg igjen? Har du ein rose i knapphullet? =) He he

 

Me har vel ca liga store mager, så det e vel ikkje någe problem. Ska me sei ca to der? Kan du ikkje sende meg ditt tlf nr inn på min profil? Bare sånn i tilfelle =)

 

Tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...