Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Jenta mi har hatt feber i noen dager. Hoster og snørrer veldig og er tufs. Nå har det kommet noen sm prikker på hals og ansikt.. Er det vannkopper og hvordan skal de se ut? Hvordan behandles dette og bør jeg gå til legen?
klg,2 boys now:) Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 blir først en rød prikk så litt opphøyd så der du bobla med vann.ha på potetmel så hindrer du kløe og de tørker fort ut:)trenger vel ikke gå til lege med det.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Takk for svar! Kan hun være ute om vi bare triller en tur i vogna?
klg,2 boys now:) Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 er vel kansje snørra og hostinga som evt forhindrer dere å være ute..må se an været hos deg..ville ikke tatt hun ut hvis det ersurt og kaldt.
Skravlemamman Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Hvis hun er under ett år. skal du følge nøye med hvis barnet ditt får vannkopper. Her holdt det på å gå riktig så galt. Se an allmennformen, men ikke undervurder sykdommen.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Hva mener du med riktig galt?? Hun er over ett år, men hva skal jeg se etter?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Jeg er gravid selv, men jeg har hatt helvetesild og jeg tror det er samme virus.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Min eldste hadde noke som heiter den fjerde barnesjukdom på den alderen. Feber og raude små prikkar, men ikkje væskefylte. Det gjekk fort over, du kan jo håpe at det er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå