Mamma2OO5 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Nei det synes jeg da virkelig IKKE! Nå bor jeg i Oslo og veit ikke hvor utbredt scooterkjøring er. Men jeg synes at folk må få ha den som fremkomstmiddel der det er nødvendig! Men kjøre bare for å kjøre er kanskje ikke noe vits? Men råing er vel like ille? Eller forurenser scootere veldig mye?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Hehe, har du opplevd noe på fjellet eller? husker diskusjonen om ekstremsport i fjellet og redningsaksjoner i går Nei, snøscooterkjøring bør ikke forbys. For den brukes til så mangt, og er veldig nyttig i Nord-Norge feks. Men du tenker kanskje på de som bruker det i fjellet til å leke seg med og som kjører slikat de utløser snøskred? Det bør heller ikke forbys, men det kommer inn under den diskusjonen vi hadde i går.
Tally Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Nei, det synes jeg da virkelig ikke, Hvis man skulle forbydd noe av miljøhensyn, så burde vel fritidsbåter stå først på lista. Vi har ikke snøscooter, men jeg ser så absolutt verdien av de - og irritasjonsmomentet til enkelte andre.
minsta Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Neida, har ikke opplevd noe i fjellet.. :-) Jeg registrerer bare at det er kommet et forslag om at det skal forbys. Og så synes jeg jo at det er veeeeldig rart at noen finner på å foreslå noe som som helst uten å ha sendt det ut til høring i ekspertpanelet her! .-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Nei!! Nå er det veldig strengt hvem som har lov å kjøre. Syns det er litt vel tåpelig jeg! Jeg har ikke lov å kjøre med min scooter på min eiendom uten at det er nyttekjøring. Har ikke lov å kjøre hyttefolk opp på hytta med mindre det er plass til dem etter at bagasjen er pakket på. Har jeg spesielle behov, kan jeg søke om dispensasjon. Alt skal forbys! Hvorfor er det så ille å kjøre litt scooter da?
Tally Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Det er ve noen som foreslår det hvert år, synes jeg. Men er det noe som blir tatt mere seriøst i år, eller??
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Bor i Sirdalen. Vest-Agder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå