klg,2 boys now:) Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 jeg har tatt vare på det meste..men lurer på om jeg bare skal gi bort noe..det er jo så mye å mye av det tviler jeg på at jeg kommer til ¨å bruke igjen..men føler jeg må ta vare på i tillfelle noen jeg kjenner trenger klær..
Mor til et enebarn Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Tatt vare på alt som er rent og helt! Vet ikke om vi får brukt det selv igjen, men syns det er synd å kaste!
"husmor"med lille Nora Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 eg samler på det fineste og klær eg kommer til å bruke igjen. gir vekk nonen klær. som boddyer, noen bukser og gensrer.men kjoler og slikt tar eg vare på.
Kaffemocca Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Tar vare på alt som ikke er veldig slitt, flekkete eller ødelagt. Det er med tanke på at vi en eller annen gang skal ha en til.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 tar vare på det meste som er helt og pent. Tilfelle jeg skal tørre å få en liten til. det frister ekstremt lite!!
MamiMaribel Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Jeg tok vare på alt, men det ble mye etterhvert, og tok mye plass i liten leilighet - så jeg gav bort mye fint til venninner på skolen. Det angrer jeg veldig på nå, for vi venter enda ei jente:-)
rødt&blått Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 trodde det var gamle klær fra 60-70-tallet det var snakk om jeg, men det jeg syns dere bør gjøre er å gi de bort til innsamlingsaksjoner for barnehjem i øst-eurpoa el.. Eller legge de ut på finn.no til en såpass billig penge at de som virkelig trenger de har råd ti å kjøpe. Eller henge opp lapp på en butikk el.l., det er jo gratis!
2søtesmåh Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Alt som er hjemmelaget beholder jeg (altså, vi har to bestemødre som strikker mye). Alt det andre skal jeg gi bort. men hvordan får man gitt det til barnehjem i russland/øst-europa????? Tror det er der de trenger det mest...... Og siden nestemann i nær familie til evt å få barn er min lillebror som ikke engang har kjæreste enda, så regner vi med at det blir lenge til det blir småbarn i slekta igjen....Og barneklær er jo dessuten også veldig rimelig. Følger man med på Lindex og Cubus f.ek sså har de alltid stativ stående med klær fra 29 kroner o.l.. I perioder har vi fått så mye klær at det har vært kjedelig. Får jo ikke kjøpt noe selv liksom )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå