Gå til innhold

Nei gud har dere sett dette? Verdens yngste mamma!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, ikke for meg he he. :o)

Skrevet

Perverst og helt jævlig!!!

Skrevet

Stakkars jente:-(

Svinet som gjorde dette mot henne skulle ikke hatt sin rett til å leve...

Skrevet

Trist. Leste på listen over de yngste mødrene - omtrent alle graviditetene var et resultat av voldtekt, hvis ikke alle var det :(

Skrevet

Syke saker.

man blir så satt ut av slikt, hva skal man tenke?

Skrevet

Man leser jo om slikt som skjedde da i "gamle dager" og tenker litt, jaja, de visste vel ikke bedre. men, jeg har tyngre for å ta inn tilfellene fra året som gikk.

Man ønsker og håper jo at barn har det tryggere i dag med tanke på dette, men det ser dårlig ut. :-(

Skrevet

Hjelpe meg, stakkars lille barn..

Skrevet

Fæle greier...

Det er forresten vanlig i endel kulturer at jenter blir sett på som voksne kvinner så fort de får sin første menstruasjon..uavhengig av alder, bla i endel afrikanske land er det stor forekomst av jenter helt nede i 9-10års aldere som blir gravide. De som ikke mister fosterene får som regel enorme fødselskader, bla fistula i forbindelse med fødsel hvis de i det hele tatt lever da..ofte dør babyene også under fødselen.. Det er hjerteskjærende...

Skrevet

Noe så grusomt. Stakkars små! :o(

Hva er fistula forresten?

Skrevet

Så grotesk!

Det er forøvrig veldig, veldig utbredt med incest blant fattige i Peru. Jeg har jobbet på et hjem for unge mødre i Lima, og så utrolig mange grusomme tilfeller.

Noen av jentene hadde levd med misbruk fra både bestefar, far, bror og onkel fra de var 5-6 år gamle.

Skrevet

Herregud! Hvordan hadde de jentene det psykisk egentlig? Visste de at sånn skal det ikke være eller trodde de at det er normalt?

Skrevet

oi såpass ja. Takk.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Stakkars, stakkars jenter=(

helt forferdelig at sånt skjer.

Var vel en jente her i norge for et par år siden som ble gravid når hun var 11-12 år, stemmer ikke det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...