Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 noen som har vært borti lignende? ringte jobben te morran å sa jg ikke kom pga ryggsmerter og hodepine. lå i senga å så en film og sto opp å var oppe et par timer etter frokosten. satt i sofaen me dataen på fanget å så på fødsler på youtube,så ble jg kvalm,gikk mot do,da ble dt helt grått så ikke en meter og gikk mot soverommet og datt rett i gulvet,fikk smerter i ryggen og krabba til telefon å ringte mor mens jg skrek... da satt jg å skalv,gråt å svetta.. kan dt ha noe me blodtrykket å gjøre? burde jg ta kontakt me jordmora mi? er 17 uker på vei,og ble bekymret
katlinka Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Kan ha vært et blodtrykksfall, at du har reist deg for fort opp kanskje... bare å ringe til jordmor du å høre hva hun sier, kanskje hun vil ha deg inn til en liten sjekk...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 prøver å ringe jordmora,men er ikke svar. beina har sovnet flere ganger helt fra jg våknet, formen min nå er at jg er svimmel og har vondt i hue..
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Huff da.....Kan høres ut som blodtrykksfall. Har du lavt BT? Når jeg får BT-fall blir jeg kvalm, det prikker i ansiktet og jeg blir svimmel og ekkel. Da er det bare å sette seg ned/legge seg ned med en gang. Viktig å drikke godt.... Ville kanskje fått tatt et BT om jeg var deg.... Ellers er ikke dette farlig, men veldig ubehagelig!! Jeg får alltid lavt BT når jeg går gravid.....kjempeekkelt.....men jeg er ops på symptomene og tar det da rolig når jeg kjenner det er noe på gang..... Håper du slipper flere slike episoder...
maria isabell Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 slik var mitt første savngerskap på det verste måtte eg krype rundt,veldig lavt blodtrykk,men vondt i ryggen var litt rart..få det undersøkt..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 takk for innlegga alle sammen.. fikk kontakt me jord mor og skal nå inn te en sjekk.. hu mente dt kunne være lavt blodtrykk,.
Lille Luna Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Uff, så ekkelt! Det kan være blodtrykket ja. Hvor langt er du påvei? Det er nok lurt å få en skjekk, iallefall informere legen eller jordmoren din om dette. Håper du føler deg kvikkere snart!
loffmusa Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 jeg er akkurat 17 uker i dag( termin 22 aug) har vært å skjekket det hos jordmor. blodtrykket var fint og hjertelyden te bebyen var fin, så der inni stod det bra til,sparka også;-) litt vond rumpeball da,siden jg datt rett ned på den. vondt i ryggen før og ikke no bedre etter fallet. dt sku jg ta me legen min imo,pga dt kunne ha noe me bekkenet å gjøre... nå skal jg slappe av litt å ta en paracet for hue verken diagnosen mente jordmor at var lavt blodtrykks anfall,så takk for svar fra dere som har skrevet:-) dette går så bra!!!!! smilte me en gang jg hørte hjertelyden te junior;-)
Linn88<3Linnea07.06.08 Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Jeg opplevde det samme da jeg var 17 uker på vei, så det er nok brodtrykksfall, ja. Da bør du bare ta det rolig Det vil gå over igjen, men er selvfølgelig fryktelig ubehagelig mens det står på. Så bare sett deg tilbake og slapp av fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå