Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hvordan går det???? Krysser alt jeg har og nå begynner jeg å få krampe altså:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. mars 2008 Hallo!!! Hvordan gikk det med deg idag???
Reveenka Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Nå lurer jeg fælt også! Hvordan har det gått med deg i dag?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Jeg også lurer på hvordan det gikk, håper det gikk bra..
Karomamma Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Det gikk så bra som bare det Den konkrete glippen var mitt ansvar og sånn kan det går når man har mangelfulle rutiner (he he). Jeg foreslo noen tiltak sånn at vi kan unngå lignende situasjoner i fremtiden OG så var jeg så frekk å påpeke at kunden hadde forpliktet seg til å lage utkast til en felles strategi for lenge siden, hvilket de ikke har gjort. Hadde den vært på plass som avtalt, hadde "greia mi" aldri skjedd. Og vips, så var det ikke jeg som hadde skylden likevel. Mohahahahahaha Det siste møtet var noe langdrygt, det begynte kl. 17 og jeg kom hjem 22:30... Så nå er jeg trøtt Takk for omtanken forresten! Jeg er jammenmeg en flinkis!!
Reveenka Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Så flott! Og jeg visste vel at det ikke var din skyld, klabert! c",) Flinkflinkflinkflink!!! Dressgutta kan bare gå hjem og legge seg, 1-0 til Karomamma!
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Så flott at det gikk bra og selv sagt var det ikke din feil :0) Fyyyy for ett langt møte forstår godt at du er trøtt. Håper du får ei god natt:0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2008 Herlig at du rydder vei i vellinga!!!! Det er flott at du "got even" med de det gjelder........dårlig forarbeid gir ofte dårlige resultat....sånn er det bare.......og akkurat den etaten der kan jaggu begynne å ta ansvar for egne rekker!!!! Bra jobba - du er god!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå