Gå til innhold

Napper/klipper dere nesehår?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere til det? Pinsett? Saks? Nesehårstrimmer? Laser?

Eller står det en liten busk ut av hvert nesebor på dere?

Evt dere har ikke nesehår?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å ta fram hekksaksa hver vår !!!

 

 

Tantepose

Skrevet

transplanterer de ned til ræven, har så lite hår der nede, skjønner du

Skrevet

Jeg har gullhår i nesa (istedenfor ræva), og de må jeg spare så det blir litt før jeg kan høste dem utpå vårparten....... Har blitt endel gull gjennom årenes løp ja......

 

Hva skal du med hår i ræva om det ikke er gullhår da?

 

Tantepose

Skrevet

De må jo fjernes, slik at jeg lettere finner snørret jeg vil spise:) bruker saks...

Skrevet

Åja - seff =)

 

Ha`kke snørr jeg.......bare gull i nesa her i gården :))

Skrevet

HI her!

Her stiller jeg et helt saklig spørsmål om nesehår, fordi jeg synes det gjør så jævla vondt å røske dem ut med pinsett! Også får jeg bare rævprat og danglebær til svar!!!

Det er dårlig gjort det! Takk skal dere faen meg ha!

Skrevet

Er det mulig å få de helt gjennomsiktige, tror du?

Skrevet

MAn trenger da ikke fjerne nesehårene for å komme lett frem til snørret, bare la dem gro lange nok slik at snørret kan gli på hårene helt ned til leppa.

Skrevet

jeg klipper de, karrer de og strikker meg en "fin " genser

Skrevet

Fletter dem inn med ørehårene, så jeg kan henge spagetti til tørk:-)

Skrevet

Ha ha ha....Noen som kunne være interessert i å joine mitt omreisende freakshow?!

Skrevet

Leggene mine sender herved en sterk søknad, interessert?

Skrevet

Ah... nydelig! En legg-taster med naturlige nesehår over mustasjen.... Du går videre til finalen!

Skrevet

I så fall, tror du det er lurt å stille med afro, fransk flette eller hippiebølger på legga i finalen?

Skrevet

Afro mustasj ispedd nasal franskflette som munner naturlig ut i hippiebølger ved ankelen er en sikker vinner!

Skrevet

*noterer flittig* - og den inngrodde bikinien på midten blir da en munter liten pastisj med sommerkonnotasjoner, en frekk flørt med genre-konvensjonen, ikke sant?

Skrevet

Åh, den hadde jeg glemt! Du rykker stadig lenger opp i favorittbunken! Ikke glem å legge ved bilder!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...