Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hva bruker dere til det? Pinsett? Saks? Nesehårstrimmer? Laser? Eller står det en liten busk ut av hvert nesebor på dere? Evt dere har ikke nesehår?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Jeg pleier å ta fram hekksaksa hver vår !!! Tantepose
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 transplanterer de ned til ræven, har så lite hår der nede, skjønner du
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har gullhår i nesa (istedenfor ræva), og de må jeg spare så det blir litt før jeg kan høste dem utpå vårparten....... Har blitt endel gull gjennom årenes løp ja...... Hva skal du med hår i ræva om det ikke er gullhår da? Tantepose
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 De må jo fjernes, slik at jeg lettere finner snørret jeg vil spise:) bruker saks...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Åja - seff =) Ha`kke snørr jeg.......bare gull i nesa her i gården )
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 HI her! Her stiller jeg et helt saklig spørsmål om nesehår, fordi jeg synes det gjør så jævla vondt å røske dem ut med pinsett! Også får jeg bare rævprat og danglebær til svar!!! Det er dårlig gjort det! Takk skal dere faen meg ha!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Er det mulig å få de helt gjennomsiktige, tror du?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 MAn trenger da ikke fjerne nesehårene for å komme lett frem til snørret, bare la dem gro lange nok slik at snørret kan gli på hårene helt ned til leppa.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 jeg klipper de, karrer de og strikker meg en "fin " genser
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #13 Skrevet 13. mars 2008 Det er rette ånden, ingenting skal gå til spille.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #15 Skrevet 14. mars 2008 Fletter dem inn med ørehårene, så jeg kan henge spagetti til tørk:-)
Happy Ignorant Skrevet 14. mars 2008 #17 Skrevet 14. mars 2008 Ha ha ha....Noen som kunne være interessert i å joine mitt omreisende freakshow?!
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #18 Skrevet 14. mars 2008 Leggene mine sender herved en sterk søknad, interessert?
Happy Ignorant Skrevet 14. mars 2008 #19 Skrevet 14. mars 2008 Ah... nydelig! En legg-taster med naturlige nesehår over mustasjen.... Du går videre til finalen!
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #20 Skrevet 14. mars 2008 I så fall, tror du det er lurt å stille med afro, fransk flette eller hippiebølger på legga i finalen?
Happy Ignorant Skrevet 14. mars 2008 #21 Skrevet 14. mars 2008 Afro mustasj ispedd nasal franskflette som munner naturlig ut i hippiebølger ved ankelen er en sikker vinner!
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #22 Skrevet 14. mars 2008 *noterer flittig* - og den inngrodde bikinien på midten blir da en munter liten pastisj med sommerkonnotasjoner, en frekk flørt med genre-konvensjonen, ikke sant?
Happy Ignorant Skrevet 14. mars 2008 #23 Skrevet 14. mars 2008 Åh, den hadde jeg glemt! Du rykker stadig lenger opp i favorittbunken! Ikke glem å legge ved bilder!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå