Gå til innhold

Er du en spruter eller

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar du alltid hensyn til myke trafikanter i sølevær?

http://www.ranablad.no/nyheter/article3403136.ece

Jeg tar alltid hensyn, og det burde jammen flere bilister gjøre også! Har opplevd å bli sprutet fullstendig ned av sølevann og det er ikke gøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar og hensyn. Har vært fotgjenger lenge nok til å vite hva som spruter og ikke.

Og av erfaring så kan jeg si at slaps iblandet litt salt går ikke bort i vask:o(

Skrevet

Ikke bevisst nei.

Men, noen ganger er det umulig å unngå,særlig med mye trafikk imot og digre vanndammer. Men prøver selvsagt å ta hensyn. Bortsett fra når det er syklister halveis uti kjørefeltet og en ny flott sykkelvei ved siden av ;) Men det er en annen diskusjon :))

Skrevet

Det er fordelen med å bo på bygda, her er det ingen som reker langs vegen, he he!

Skrevet

Kanskje det er der problemet ligger! At folk rett og slett må slutte å reke langsetter veien:-)

Noen ganger er det jo ikke så enkelt å unngå, men fy flate så bløt en blir som myk trafikant når vannspruten står!!! Er vannet blandet med søle i tillegg er det jo ekstra festlig;-D

Skrevet

Jeg ble helt satt ut av denne overskriften - hihihii

Skal ikke si mer - tror jeg begynner å bli trett;))

Skrevet

Ja, den var kanskje litt drøy, men pytt pytt......

eller klukk klukk:-)

Skrevet

Her kan jeg med hånden på hjertet si at sprute på myke trafikanter, det gjør jeg ALDRI

Har selv blitt spruta så mye ned i min ungdom at jeg vet hvor irriterende det er!

Er det en stor dam man ikke kan kjøre utenom, så går det faktisk an å bremse!

Skrevet

hihihi den var morsom:) kunne fint skrevet noe slikt selv også sett det i etterkant....etter å ha trykt på lagre:)

Skrevet

Ha ha ha, jeg trodde også dette innlegget dreide seg om noe HELT annet....

Jeg prøver å ikke sprute på folk, men må vel innrømme at det har skjedd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...