Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Ja da har jeg funnet Camilla sin dagmamma! Var å besøkte henne nå i formiddag og hun var ei superkoselig jente som har en gutt på 11mnd. Camilla storkoste seg hos henne og jeg føler meg helt trygg på å la Camilla være der på dagtid. Sitter igjen med et skikkelig bra førsteinntrykk av henne og gutten hennes! Så da starter Camilla hos henne 7 april :-)
Millapril Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Hurra!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne her! Bra det gikk seg til og at det faktisk ordner seg for snille jenter! Må jo være en lettelse å finne en som man kjenner seg så trygg med og som også har lekekamerat på plass til lille Camilla!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Gratulerer. Det var jo deilig at det ordnet seg da og at hun i tillegg får noen å leke med. Det er verdifullt at det er andre barn der og at du som mamma kan føle deg trygg på at hun har det bra og trives. Gleder meg til å høre hvordan det går.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Oj, det er jo supert! Må være en lettelse å ha ting på plass, det "stjeler" litt av kosen den siste permisjonstiden at man skal bekymre seg for hva som skjer. Kjempefint at hun har en lekekamerat til Camilla,og at dere alle trives med hverandre. Hvordan fant du henne?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Fant henne på Finn tjenester :-) Nå har vi fått vite at David desverre på utsette sin permisjon til etter sommeren....noe som gjør at jeg må ta ut enda litt mer ulønnet permisjon og starte innkjøringen med Camilla allerede 25 mars. Men det var ikkeno problem for dagmammaen :-) Heldigvis så vil jobben til David betale lønna som jeg taper + dagmammen de ekstra 14 dagene :-) Det er jo bra! Ellers så har hun jobbet i 7 år på småbarnsavd 1-3 år i bhg så hun vet hva som skal til :-) Og så skal hun bare ha Camilla + 1 dagbarn til i tillegg til sønnen sin. Og det er jo kjempebra :-) Er så langt kjempefornøyd med valget, men det er klart at jeg GRUUUUUER meg til å levere Camilla fra meg...snufs! Men nå får vi heldigvis 4 dager som vi kan bruke på innkjøringen før det er full rulle fra 31 mars....huff hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå