Gå til innhold

Hypofysesvulst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha prøvd å få barn i over et år kontaktet vi lege. Det viste seg at jeg har en svulst på hypofysen som forstyrrer hormontilstrømningen. Svulsten er ikke-hormonell men trykker på transportåren.

Svulsten skal opereres bort og jeg håper at vi blir gravide så fort som mulig etter operasjonen. Noen andre som har hatt det samme? Hvor lenge var dere eventuelt sykemeldt etter operasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet desverre ikke noe om dette, men ville bare ønske deg og dere lykke til med alt!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei ! Det samme skjedde med meg for 2 år siden. hvilken operasjon skal du ha da ? Skal di gå gjennom nesen for å fjerne eller gjennom hode ? Hos meg gikk di gjennom nesen og lå på sykehus ca 1 uke, var sykemeldt ca 1 måned etterpå hvis jeg ikke husker feil.. Har nok desverre ikke fått noe barn enda, men har hatt 2 Sa så jeg kan ihvertfall bli gravid ... Så det er enda håp !!! lykke til videre...

Skrevet

oi!det hørtes nesten litt skummelt ut.

ønsker deg i allefall lykke til og håper du bli gravid når det er vel overstått!:)

Skrevet

De skal gå gjennom nesen for å fjerne ja. Grunnen til at jeg lurer på sykemelding er at det er en del planlegging som må foretas i forbindelse med operasjonen.

Jeg har ingen barn, men vi oppdaget dette i forbindelse med at vi ønsket barn og ikke fikk til. Håper inderlig at vi har mulighet til å få barn etter operasjonen og at vi ikke må vente lenge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...