snart mor til 3 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 (var det forklaring nok i tittelen??) hehe.. nå har jeg ringt legekontoret for å få flyttet en legetime..påsketuristene har visst tatt opp alle flyene sørover etter påsken,så nå kommer ikke vi oss heim til den dagen vi egentlig skulle..det vil da si at jeg har måtte utsette legetimen min.. nok en gang fikk jeg beskjed om at det var 3 måneders ventetid! (fikk ikke første kontrollen min før i uke 13 pga ventetid hos legen) måtte bare le når hun sa at jeg kunne få en time den 3 JUNI!! hehe...men fikk etter litt om og men kranglet meg til kontroll før den tid... men kan ikke fatte og begripe at en lege som har MANGE ledige plasser på listen sin, kan ha 3 måneders ventetid.. det er altså latterlig! menmen..godt jeg kun skal ha han her fram til fødselen...for etter den tid er jeg ferdig med hele fyren...
lillejente Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 hvorfor ikke bare bytte fastlege med en gang??
snart mor til 3 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 fordi at vi flytter når ungen kommer,så da må jeg bytte uansett.. det å bytte nå bare for å bytte igjen og igjen..ja... det er mer styr enn hva det er verdt... må bare til et par til kontroller hos han før jeg er ferdig så... går jo til jordmor og,så er vel 2 til ganger jeg skal dit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå