Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 OK, ikke bestendig man tenker på å spørre om alt når man er hos jm, men..... Jeg har begynt å få vann i kroppen de siste ukene. I tillegg var det spor av protein i urinen i dag. Var heldigvis veldig lite, MEN er dette noe som kan forsvinne av seg selv? Eller er det et tegn på at det er svangerskpaforgiftning på gang? Kan det være et tegn på noe annet også kanskje? Noen som vet? Klæm
Glederseg:) Har født!! Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 hei jeg har hatt spor av protein selv i to av urinprøvene mine..legen sa det ikke er farlig siden det er så lite..hun sa det kan komme uten å ha noe med svangerskapsforgiftning og gjøre også..så tror det er vanlig jeg...lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Kan være "forurensning" av urinen. Det vil si, utflod, rester fra sex osv. Det er lurt å dusje/vaske seg før man tar en urinprøve. Tisse litt i toalettet først, og la resten komme i begeret. Og å holde kjønnsleppene fra hverandre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå