Gå til innhold

prøver igjen; vogn på fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet at vi kjøper en sånn pose og putter den i. Men kan jeg ha softbagen på da? Og er det noen vektgrense på vogna? (sas)

og hvordan gjør man det med bilstol? skal den også i en sånn pose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du den bagen som står oppi vogna? Eller en bag som du trer utenpå vogna når du skal reise(er det reisetrille eller kombivogn). Uansett, jeg har hvertfall reist med reisetrille i sånn trekk, og har hatt pose utenpå der. Tror ikke det er noen vektgrense, de har hvertfall aldri veid vogna når jeg har reist. Bilstolen skal også i en sånn pose ja. De koster 50 kroner hos sas men kan brukes om igjen så du bør ta vare på de.

Skrevet

sist gang vi floy, fikk vi utdelt poser paa flyplassen, baade vogn og bilsete ble med. men jeg anbefaler og ta av evt avtagbare hjul paa vogn.. ene gangen hadde den faatt hard medfart og hjula var helt skjeve.

Skrevet

Hvordan sendte du da hjula? I en annen pose? Eller puttet i en bag? Oj alt man skal lure på..

Skrevet

Jeg har puttet hjulene oppi vogna, og har hatt dyne oppi der også så alt ligger 'stappa'. Gått helt fint det.

Skrevet

puttet de bare i en av baggene.

kjedelig aa bare gaa til venstre en hel ferie:)

men gaar sikkert ann og legge de i posen. den skal jo vere forseglet

Skrevet

Du får en plastpose for å pakke vogna i. Du kan ha softbagen på eller du kan pakke den i egen pose. Da blir den et kolli for seg selv. Bilstolen skal også i pose. Alt dette er spesialbagasje og må sendes på eget bånd.

Jeg bruker å knyte sammen understellet på vogna slik at det ikke kan bevege seg under lemping og slikt. Da er det mindre sjanse for at ting blir skjevt.

Skrevet

det er kombivogn det er snakk om ja :)

Ok, så man kan også la dyne/pose og hjul ligge i vogna under reisen. Eller er det dumt?

Det er vel ikke noe problem å få sendt stolen? Den går under vanlig bagasje? (tenker på kg) Kan den få slag slik at den ikke er sikker lengre?

sorry mange spm

Skrevet

hehe putta til og med et par bleiepakker nedi vogna sist vi var i syden jeg;o) må benytte anledningen! alt ligger rimelig trygt inni plasten, så det er bare å sende bag og hjul med oppi vogna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...