Gå til innhold

Ang JKdress. Igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fått varene.

Hvor lang tid tok det fra de sendte fra kina til dere fikk dem hjem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de seriøse eller? Er jo så sinnsykt billig der...

Skrevet

Har bestilt derifra 3 ganger. Både brudekjole og aftenkjoler. Leveringstid på ca 14 dager alle gangene

Skrevet

Og du har vært fornøyd alle gangene? Er ikke noe kjipe greier liksom?

Skrevet

du får det du betaler for.juggel,juggel og atter juggel.ikke en enste ekte krystall.

Skrevet

Jeg har ikke fått kjolen enda, så jeg aner jo ikke. Men om det skulle være helt krise, så er det jo ikke allverdens utlegg heller...

Du kan lese igjennom alle innlegg fra folk som har bestilt derifra. Det ser jo ut som om de fleste er fornøyde.

Har du (Anonym) bestilt derifra, eller er det bare noe du går utifra?

Skrevet

Øhm... jeg for min del bryr meg ikke særlig mye om det er glass eller krystaller på kjolen jeg! Jeg vil ha en kjole som er _fin_, og det ser da virkelig JK Dress-kjolene ut til å være??

Har ikke bestilt noe derfra, men har veldig lyst.

Jeg håper de ser like fine ut "live" som det de gjør på bildet, så får det være det samme hvilket stoff det er osv.

Vil gjerne høre tilbakemelding fra folk som har bestilt da!

Har egentlig blitt oppdratt til å tro at det som virker for godt til å være sant, som oftest er det!

Skrevet

For en usaklig kommentar å komme med når man i tillegg er anonym! Dette er nok en som har gjort seg opp en personlig mening uten å vite hva hun snakker om. Sannsynligvis også derfor hun ikke tør å signere med nick. (ikke at jeg har noe imot at folk er anonym, men akkurat i denne situasjonen syns jeg det var veldig useriøst)

Skrevet
:) Jeg mistenkert du har rett mom-to-be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...