Gå til innhold

flere som er kvalme nå på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt, eller er det omgangssyken eller influensa jeg brygger på disse dager?Våknet i dag med en ekstrem kvalme, var bare å løpe på toalettet. Har vell hatt det slik i ny og ne de siste ukene, plutselig kvalm!!Startet på min uke38 i dag:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt det slik de siste par ukene, er 38+1 idag. Har klart å holde på maten stort sett heletiden, men i forrige uke våknet jeg ofte om natta og måtte løpe på do.

Går nå å er litt småuggen form.. Ikke kjempekvalm, men kjenner at det er noe der.

Skrevet

Jeg er også kvalm, og det fører til at jeg drikker utrolig mye juice og brus.... Orker nesten ikke drikke melk. Har vært kvalm de siste 5 dagene, en uke til termin i dag.

Skrevet

Klarer ikke jus pga halsbrann, men blir endel brus ja, hehe...

Kanskje man kan krysse fingrene å håpe at det er tegn på at fødsel nærmer seg :P Hehe....

Skrevet

men da satser jeg på at jeg slipper unna disse basseluskene som flyger rundt oss disse dager. Bedre å være kvalm pga baby enn pga de:) svært lite søvn i natt pga kvalmen da, ser på klokka og lengter etter sengetid allerede:P

Skrevet

Du får ta deg en liten formiddagsdupp på sofaen nå da vettu:)

Skrevet

har en plan om å sovne i rett tid i kveld skjønner du, hehe. får se hvor lenge jeg klarer å holde meg oppe. skal til legen på kontroll kl10 i morgen - og med mine rutiner så er det fryyyyktelig tidlig:P Så derfor er det om å legge seg "tidlig".

Skrevet

Hehe.. Skjønner akkurat hvordan du har det:) Rart hvordan man forandrer seg når man går gravid, med tanke på rutiner og søvn:p

Men du får ha lykke til hos lege imorgen iallefall:)

Skrevet

jaaa det kommer og går i løpet av dagen, litt varierende... noen ganger må jeg legge meg ned og sove en 10-15 min for å ikke kaste opp... ligge på høyre side, da blir jeg bra:P

Skrevet

Ble kvalm i dag jeg!!!!! Håper virkelig det kan være fødsel i nær fremtid. Hadde termin for ei uke siden!!

Skrevet

*sender fødestøv til Knøttelit1*

:)

Skrevet

Jeg er også veldig kvalm, hatt et problemfritt svangerskap så langt..starter uke 35 i morgen. Skikkelig kvalm og uvel for ca 3 uker siden som varte i 2 dager..ingen oppkast, ikke problemer med å sove, men noe halsbrann og diare. Fikk akkurat det samme tilbake for to dager siden, som har vart til i dag...slitsomt..men er nå sykemeldt fom i dag, så det er godt!

Skrevet

Jeg er ikke mer enn i uke 29,uke 30 på lørdag :) Og ha merket kvalmen ivertfall de 3 sisste ukene..Noen som egentlig vet hvorfor det er sånn? Eller hva det kommer av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...