Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 OG motta studielån?? har et par andre spm og, men venter litt med de...
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Folk får litt ulike svar av nav på det der du.. Ikke det du vil høre vet jeg..
1881 Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Nope det kan jeg nesten garantere deg at det ikke er mulig, du er pliktig til og informere nav om at du begynner og studere, ellers risikerer du nok og måtte tilbakebetale foreldrepengene!
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Ja, og samtidig vet jeg om noen som fikk dette godkjent. Ikke sant, man blir forvirra av mindre?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Men, kan man studere og motta foreldrepenger da? Om man ikke har studielån?
___ Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Hvis det er på et nivå som NAV godtar som "hobby" godtar de det sansynligvis. Om det er på nivå med yrkesutdanning eller liknende godtar de det sansynligvis ikke.
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Ja, det er yrkesutdanning ja.. Fikk beskjed i dag om at det ikke var sikkert at den ble godkjent. Det er jo studie godkjent hos lånekassa, så jeg henger ikke med. Spurte om jeg kunne motta foreldrepenger, og studielån. "ja, men sånt sjekker jo ikke vi. Forresten, jeg er ikke sikker"...?? Der har jo ikke peil! Blir forvirra ja... Har jo lest her at man ikke kan studere til noe som helst omtrent, uten at de tar pengene vekk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå