mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Nå vet jeg hva dere bedriver dagene med )) HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA.. Villa, Visa og Mensa-klubben )) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=503211
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Synes jeg så deg her Plutseliten.... ) Håper du forstår at jeg tuller da:o))
Plutseliten :) Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Javisst gjør jeg det. Høy champagnefaktor i krystallglass Mange fordeler... Barna lærer et fremmedspråk og lærer om andre kulturer.Sommeravslutninger er noe dritt....svidde grillpølser,dårlig underholdning og tåredryppende taler fra lærere det gidder jeg ikke gå på. Da ligger jeg heller i boblebadet mitt å ser på Frustrerte fruer på tv Haha....Daniel blir nok ikke spesielt populær på Snarøen etter de uttalelsene...nyrik som han er )
Plutseliten :) Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Haha..javisst..svarte deg over. Men er litt treg,måtte spise opp kaviaren min og bla gjennom interiørbladene mine sammen med designeren
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Høres helt strålende ut Plutseliten! Funnet noen lekre møbler du skal shoppe med Visa`n da?
Plutseliten :) Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Javisst...ifølge Daniel og de andre er jo stuene større enn sykehuskorridorer,så trenger stadig noe nytt Møblene skal jo følge trenden og årstider...så vi plukket ut noen blekgule sofaer med kyllingputer!
Karomamma Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 HAHAHAHAHAHA, den var god!! Han vet å provosere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå