babygullz <3 vilde Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 D var så intenst spennende! tok litt tid før legen fant det lille hjertet, men han fant det!!=) jeg vil ha UL nå!! utolmodig ass! nOen som har vørt på tidlig ul her?
Värn Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Så spannende! Hvor langt er du kommet? Jeg var på første kontroll igår og legen hørte ingenting når han prøvde med noe som han kalte en doppler. jeg er 8+1. Hva brukte legen din?
Rascal_4.11<3 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Så utrolig å gøy å høre babisen da Skal på ny ul om to timer, er kjempe spent.... Men har du prøvd å bestille ul? kan jo hende du kan få en tidlig en...
babygullz <3 vilde Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 jeg er 10+1:) da jeg var til 1 kontroll var jeg 7uker nøyaktig, og da prøvde han ikke engang å lete etter hjertelyd, fordi han mente det ville være for tidlig. han burkte jo også litt tid i går på å finne lyden. jeg vet ikke hva aparatet han brukte het, men d så ut som en radiodings med ledning som ser omtrent likens ut som det di bruker på ultralyd... man kunne høre lyden høyt også..
babygullz <3 vilde Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 legen sendte henvisning i går... så sa han jeg kom til å få inkallelse fra uke 18-20 en gang...
Rascal_4.11<3 Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Kjipt da :S du kan jo bestille privat, veit ikke hvor mye det koster men da får du iallefall en sniktitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå