mamma til K & M :-) Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hei Vil deler med dere det som skjede i går ...min samboer sin tlf ringte når han sov og jeg rakk ikke å ta det. For å se hvem som hadde ringt gikk jeg inn på tapt annrop og der fant jeg ut at han har lyget til meg :-(¨ Han har vært borte i jobben 2 uker og kom hjem på mandag ,men før han reiste var han en tur til england for å se noen fotballkamper med venner. Det han glemte å fortelle meg er at mes han var der kom noen arbeids kolleger også, blant annet en damme som tideligvis er begeistret for han. Hun hadde ringt han en dag og de traff for de gikk på stadium. Jeg ble så sint i går når jeg så i hans telefon at det var et tapt og en mottat anrop fra hun mens de var i engand. Komfronterte han med det og han bekreftett at hun var ditt men ikke med han og at han ville ikke si noe til meg pga då hadde jeg klikket. Noe jeg gjør nå! Han lovet meg i jule tider at han ikke ville ha kontakt med hun utenom arbeidstiden. Må si at rett før jul leste jeg noen e mail fra hun som fikk meg til¨å mistenke de for en flørt. Nå kan jeg ikke stole på han igjen, han lover meg ting han ikke klarer å holder. Han sier at jeg har ingentig å være redd for, at han er ikke interesert i hun. Men jeg tror ikke på han, han ga hun tlf nr og traff hun der og ikke så noe til meg om dette. Er veldig lei meg nå, Kren helle igår. Hvet ikke om det er best at vi gjor det slutt nå. Vi hadde gifte planer men det blir ikke noe av. Ga ring tilbake i går, han ble lei seg. Hjelp meg her, Hva skal jeg gjøre? ble littt rotette dette her, sorry
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 For meg høres dette ganske så uskyldig ut utfra det du beskriver. Hadde absolutt ikke hatt problemer med å stole på han.. Tapt anrop kan ha vært at hun lurte på hvor det var de skulle møtes? Ting kan ofte virke mer dramatisk enn de faktisk er. SNAKK med samboeren din. Uten å grille ham. La han få snakke og sagt det han trenger og si, men samtidig skal du få lov til å (saklig) gi uttrykk for det du syns er "ekkelt" med situasjonen du nå har funnet ut av.
Skravlemamman Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Det er bare han som kan svare på om han er utro. Kanskje de bare er gode venner som har flørtet litt? For å være helt ærlig så virker du veldig usikker og sjalu, så det er ikke rart om han ikke forteller deg sannheten ( selv om den er harmløs). Selv er jeg sånn at jeg ikke bekymrer meg over utroskap før det motsatte er bevist, og da må jeg forholde meg til det. Tillitten i et forhold er viktig, og med bakgrunn i det synes jeg heller ikke du burde ha sjekket anropet hans. Vær åpen med mannen din om hvordan du føler det, men ikke kvel han med å kontrollere han. Husk at det er med høy sannsynlighet kun bare deg han elsker, deg han har valgt å bo med og ikke minst deg han har valgt å få barn med:-) Lykke til......, og du fortsett gifteplanene;-)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 synes ikke dette tyder på at han er utro, jeg ville hatt en samtale med han og hørt på hva han har å si istedet for å anklage han for utroskap uten bevis.. og synes forresten det er litt dramatisk å gi tilbake ringen og avlyse bryllupet uten bevis, noen ganger må man lytte og lese mannen sin og så klare å stole på det man får inn ikke bare dra slutninger i hytt og gevær.. gi han en sjanse! lykke til!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Hmmm... Syns dette høres mystisk ut jeg da men... Vet du om det var bare hun som var i england mens han var der, eller om det var flere kollegaer der? Kan minne litt om "avtalt spill" spør du meg men... Håper for din del at det bare var tilfeldigheter, og at det ikke skjedde noe borti der. Men jeg hadde blitt veldig misstenksom jeg også, om jeg var i dine sko.. Snakk ordentlig med ham om det, kansje han bør vurdere å skifte jobb om han ikke klarer å ikke ha kontakt med henne.. Varme klemmer fra meg. Vet godt at sånn ikke er noe gøy... Krysser fingrene for at det ikke er noe annet enn tilfeldigheter.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Se det litt fra mannen side... Han har et kvinnfolk etter seg han overhodet ikke ha noe interesse av. Han bør holde en fin tone med henne fordi de jobber sammen. Hun ringer , sikkert om ingenting, men som høfligheten han er, så svarer han på beste måte. Han har en hysterisk kjæreste som ikke vil at han skal ha noe kontakt med dette kvinnfolket. Derfor forteller han ingenting når han møter henne på en utenlandstur - noe som var helt tilfeldig. Jeg hadde aldri latt henne vinne. Slik du beskriver det så har jo ikke den stakkars mannen som sitter oppi dette rotet gjort noe galt. Mulig de har flørtet- alle menn liker at noen har en liten forelskelse på dem. Men han har da ikke gått over streken. Han sier jo at han elsker deg! Du stoler ikke på han - det er jo ditt problem - ikke hans. Telefonnummeret hans har hun sikkert funnet en annen plass. Hvorfor er du så usikker? Be henne holde seg unna!
mamma til K & M :-) Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2008 Hvet at dette virker som at jeg overdriver men han vær utro for noen år siden og då mente han også at jeg bare var sjalu og det var ingentig der og jeg bare overdrev. Klarer ikke å tro på han nå mer. Det var unodvendig å ikke si sanheten til meg...
mamma til K & M :-) Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2008 Han ga hun telefonnr, hun hvet at jeg mislyker at hun kontakte han og dritter i det. Hun har mann og 2 barn...
mamma til K & M :-) Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. mars 2008 Kansje er jeg vanskelig ut nå, men han har vært utro tidligere og jeg klarer ikke å gå gjennom dette en gang til...ble så veldig såret då at ...vanskelig å forklarer...takk for at dere stiller opp nå, setter stor pris på det...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Altså, for det første.. hvordan skjønte du at hun var i England bare fordi han hadde 2 anrop på telefonen sin fra henne da han var i England. Jeg skjønner ingen ting av det du skriver jeg. :s For det andre, det kan jo hende at han er utro.. men det kan jo hende at han ikke er utro også. Hvordan visste du forøvrig at hun er eller har vært forelsket i han?
Skravlemamman Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Du har jo allerede bestemt deg for å ikke stole på han. Så hvordan i all verden skal du få det til å funke igjen?Har du tenkt på hvorfor han var utro forrige gang? Hvorfor skal han gjenta noe så idiotisk når han vil gifte seg med deg? Og hvorfor ønsker du ikke å gi han tillitt?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 tror du kan ta det med ro - virker helt uskyldig spør du meg. Dette blir på samme måte at jeg må be min mann ikke ta tlf når han sine arb.kolegaer ringer (damer) ... er nok du som er litt kontrollfrik...
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Syns at du ikke hadde noe med hans telefon å gjøre i det hele tatt! Bli sinna på meg, men din mobil er vel også DIN private sak? Du ville vel ikke at noen skulle lese dagboken din da du var liten? Vil nå si at en mobil er nesten samme greie her. Meldinger og div som ligger lagret. MANGE damer som ringer min sambo også, men skulle jeg begynne sånn, hadde jeg ikke hatt tid til annet. Det kan jo være alle mulige grunner til ukjent nr eller en dame ringer. Jobbsammenheng eller andre ting. Men nå er det jo avslørt pga du ikke klarte la være, hvilket er jo bra at det kom frem. Men nå vil kansje ikke hverken du eller han ha tillit til hverandre igjen......... Lykke til!
mamma til K & M :-) Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. mars 2008 tinkerbelle...når jeg komfronterte han med de 2 anrop på telefon sa han at hun var også i england, at hun rigte han og at de traff på puben. Jeg hvet at hun er interesert i han åga de email hun har sedt, det står bland annet ...savner deg her, du er sosialt midtpunkt, så søtt du er, så snill du er.og bla,bla.bla Jeg hadee aldri skrevet noe sånt til en annen mann en min mann...
solstråle69 Skrevet 12. mars 2008 #16 Skrevet 12. mars 2008 Jeg må si jeg synes du overdramatiserer dette veldig...
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 12. mars 2008 #17 Skrevet 12. mars 2008 Jeg skriver sånn til min kamerat faktisk! Og vi vet begge at det er bare for å erte han:) Når vi snakker i telefonen, så snakker vi som om vi er sammen. " Har du savnet meg masse nå?", også ler vi oss ihjel:) Men nå er ikke hverken jeg eller sambo av den sjalu typen, så dette har ikke skapet problemer. Og jeg kjenner sambo, og hans venninner, og at han er søt og god , et midtpunkt etc, det vet jeg jo:) Så det er jo bare hyggelig at de syns det! Da vet de hvor flott jeg har det:)! Men hva dette er med din sambo, det må dere finne ut av selv kjære du:) Lykke til igjen....
Himmel og hav Skrevet 12. mars 2008 #18 Skrevet 12. mars 2008 Det er vel igrunnen ikke så rart at hun har telefonnummeret hans når de er kollegaer, jeg tror jeg har nummeret til alle mine,både kvinnelige og mannlige! Jeg synes det virker litt som du maler fanden på veggen her. Du er så sikker på at han ikke er til å stole på at du tolker alt inn i det mønsteret og får det til å passe.Det må være litt slitsomt for mannen din også, når han må stå til rette for hvorfor noen ringer til han, så jeg kan i grunnen forstå at han ikke sa noe. For han så kan det ha vært en liten bagatell. han forteller deg vel ikke hver gang noen andre kollegaer ringer, gjør han vel? Prøv å slapp av litt, han har sagt at han ikke er interessert i henne, men i deg. Bruk litt mer tid på å se på dine egne gode sider så du forstår hvorfor han har valgt deg istedenfor å gå rundt å tro at han alltid er på utkikk etter noe "bedre."
mamma til K & M :-) Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 12. mars 2008 Leste mail når den står opent på full kjerm her på pc....skulle nøk ikke ha gjort det... Når det gjelder telefon er det slik at vi bruker hveranndres tlf uten at det er noe problem. Det er ingentin hemmelig, skal ikke være iverfall.. Vanskelig dette her... Det er godt for meg å høre deres menning, det hjelper...Takk
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. mars 2008 #20 Skrevet 12. mars 2008 Jeg sier slik til både arbeidskollegar og venner jeg. Men så er jeg en uhelbredelig flørt også da. Flørting er sunt synes jeg. Å dra flørten for langt er jo en ting, men ellers så flørter jeg med dama i kassa på kiwi og med postmannen også. Er faktisk ganske sjalu av meg selv, men jobber med saken. Det tror jeg hoveinnlegger kunne hatt godt av også. MEN det skal sies at det finnes menn der ute som er notorisk utro og enda har det bra med dama si. Jeg har en slik venn.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 12. mars 2008 #21 Skrevet 12. mars 2008 Det er umulig å ha et godt forhold uten tillitt - det er vel dette et godt eksempel på! Bestem deg for om du vil satse på han og dermed også stole på han, eller om forholdet ikke er liv laga.
petite fleur Skrevet 12. mars 2008 #22 Skrevet 12. mars 2008 Jeg skjønner veldig godt at du ikke stoler på ham med tanke på at han har vært utro før. Virker ikke som han behandler deg så bra.
Rotekoppen88 Skrevet 12. mars 2008 #23 Skrevet 12. mars 2008 Synes du får endel ufortjent pepper her jeg nå. er det en ting jeg hvertfall kan si med hånden på hjertet etter å ha hatt to utro typer er at man alltid skal stole på magefølelsen si. Jeg sier absolutt ikke at jeg tror typen din er utro, men sett dere ned og snakk sammen om dette. Gi hverandre tid og lytt slik at begge kan komme med sine synspunkter og følelser. Sist magefølelsen min sa at noe var feil, hadde jeg absolutt ingen konkrete bevis, en dag etter ca 3 mnd med denne følelsen så jeg mitt snitt til å snike på mailen hans, og gjett om jeg ble overasket. Der var det alt fra, hei gutten min, til gla i deg, til gleder meg til vi kan kose og klemme igjen. Så det er ingen nedlatende kommentarer fra meg om å snike hverken på mobil el mail, dersom det skulle være noe mistanke om noe.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #24 Skrevet 12. mars 2008 Skjønte ikke helt den norsken din, men han er nok utro!
(0_o) Skrevet 12. mars 2008 #25 Skrevet 12. mars 2008 uff, dette hørtes leit ut... Men jeg synes ikke at man skal gå fra hverandre på grunn av mistanken alene. Har du beviser? Jeg ville startet med å inngå en avtale: du får tilgang til mailen hans, slik at du kan sjekke den når det passer deg. Du blir oppføry som juridisk ansvarlig (eier) av tlfabb. hans, slik at du får spesifiserte regninger og oversikt over tlfsamtaler og sms. Har han ingen ting å skjule, går han nok med på dette. Han er nødt til å gi deg full kontroll hvis han skal vinne tilbake tilliten din. har du forresten tatt deg en prat med dette kvinnemennesket? Kommuniser! Det kan jo hende det hele er en stor misforståelse Trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå