Gå til innhold

baby på fire mnd.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det lar seg gjøre. Er det uforsvarlig å ha baby hos dagmamma 3-4 dager i uken i èn måned? Slik at jeg får fullført skolen!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det syns ikke jeg i det hele tatt. Skole er viktig og du får masse igjen for det seinere.. Jeg syns du ska satse på det.. Men det er også mange skoler som godtar at du tar med deg babyen i undervisningen,så lenge babyen ikke skriker altfor mye..

Skrevet

Så flott :-) Hvis det klaffer denne måneden eller neste månede kommer alt til å løse seg!! *Håpepå*

 

takk for svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...