Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hvis det lar seg gjøre. Er det uforsvarlig å ha baby hos dagmamma 3-4 dager i uken i èn måned? Slik at jeg får fullført skolen!?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Nei det syns ikke jeg i det hele tatt. Skole er viktig og du får masse igjen for det seinere.. Jeg syns du ska satse på det.. Men det er også mange skoler som godtar at du tar med deg babyen i undervisningen,så lenge babyen ikke skriker altfor mye..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Så flott :-) Hvis det klaffer denne måneden eller neste månede kommer alt til å løse seg!! *Håpepå* takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå