Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Ville bare si hei til alle sammen og håper på å bli kjendt med mange.
liten spire Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 gratulerer og velkommen bare hyggelige menneske her og altid koselig når det kommer nye
Glederseg:) Har født!! Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 hei hei og velkommen inn i denne verden lykke til videre..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 velkommen:) kommer du på bim treff i kveld?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå