UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Gynekologen var rimelig sikker, så da kan jeg begynne å shoppe!!! Har jo endel guttetøy fra før, men alltid gøy med litt nytt.
Skravlemamman Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Gratulerer, stor klem fra en annen stolt guttemamma:-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Jepp! Fikk konstantert akkurat samme termindato som på ordinær ul også. Og vekta lå akkurat på gjennomsnittet. Eneste var at det var litt lite fostervann, men innafor normalen - men er vel ikke noe jeg får gjort noe med det.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Ja, blir gutt nr 3 =) Og siste! Ikke planer om flere barn her heller - har alltid ønska meg 3.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 så gøy...=) her får vi gutt nummer to til sommeren. jeg skal ut å shoppe litt blått jeg og selv om jeg har litt fra før=) må jo det. Men uansett så ble jo nummer 1 født i desember så blir litt feil med årstidene da. kan jo ikke bruke strømpebukser og flisdresser ol. på sommeren på denne babyen som kommer nå.. hehe. nei må nok ut å kjøpe litt nytt ja=)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Så gøy! :-) Jeg har også 3 gutter og det er kjempekjekt!
M by M Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Gratulerer! (det har jeg og) :-) ' Håper du får et fint svangerskap da! Når har du termin?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Å så heldig du er! Koser meg her hjemme nå med en liten pode på 2 mnd. Deiligste i verden - selvsagt;0)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 åååå...så koselig et innlegg...Gratulerer så mye:)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. mars 2008 Takk, takk alle sammen. Har termin 16. mai. Blei satt tilbake 3 uker på første ul + at babyen var lite samarbeidsvillig, så måtte tilbake nå i uke 32. Men måla i dag tilsvarte også 16. mai, så da stemmer nok den =) Gleder meg til å shoppe nå, ja. Men må jo se litt gjennom hva vi har fra før da. Men skal i alle fall ha ny søskenvogn. Har sett meg ut en rød Carena vogn =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå