Gå til innhold

Jeg har en gutt i magen =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gynekologen var rimelig sikker, så da kan jeg begynne å shoppe!!! Har jo endel guttetøy fra før, men alltid gøy med litt nytt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, stor klem fra en annen stolt guttemamma:-)

Skrevet

Jepp! Fikk konstantert akkurat samme termindato som på ordinær ul også. Og vekta lå akkurat på gjennomsnittet. Eneste var at det var litt lite fostervann, men innafor normalen - men er vel ikke noe jeg får gjort noe med det.

Skrevet

Ja, blir gutt nr 3 =) Og siste! Ikke planer om flere barn her heller - har alltid ønska meg 3.

Skrevet

så gøy...=)

her får vi gutt nummer to til sommeren. jeg skal ut å shoppe litt blått jeg og selv om jeg har litt fra før=) må jo det. Men uansett så ble jo nummer 1 født i desember så blir litt feil med årstidene da. kan jo ikke bruke strømpebukser og flisdresser ol. på sommeren på denne babyen som kommer nå.. hehe. nei må nok ut å kjøpe litt nytt ja=)

Skrevet

Så gøy! :-) Jeg har også 3 gutter og det er kjempekjekt!

Skrevet

Gratulerer! (det har jeg og) :-)

'

Håper du får et fint svangerskap da! Når har du termin?

Skrevet

Å så heldig du er! Koser meg her hjemme nå med en liten pode på 2 mnd. Deiligste i verden - selvsagt;0)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

åååå...så koselig et innlegg...Gratulerer så mye:)

Skrevet

Takk, takk alle sammen. Har termin 16. mai. Blei satt tilbake 3 uker på første ul + at babyen var lite samarbeidsvillig, så måtte tilbake nå i uke 32. Men måla i dag tilsvarte også 16. mai, så da stemmer nok den =)

Gleder meg til å shoppe nå, ja. Men må jo se litt gjennom hva vi har fra før da. Men skal i alle fall ha ny søskenvogn. Har sett meg ut en rød Carena vogn =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...