Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp meg!

Har fått mulighet til å ta silikon den 26 Mars, alt står på meg

men er livredd for smertene

hjelp meg litt her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søsteren min gjorde akkurat dette å ho hadde bare vondt den første dagen=)

Skrevet

men hvilken type smerter er det snakk om?

Skrevet

Kjenner du ikke i magen din om dette er noe du vil eller ikke vil? Alt har sin pris, og det kan jo hende det er verdt det?

Skrevet

Når dere likevell er inne på det:

Hva koster noe sånt egentlig??

Skrevet

En venninne av meg lå i ti dager. Hun kastet opp og var fullstendig hjelpeløs, klarte ingenting selv. Kastet opp smertestillende også så det var nok et helvete. Men hun ble fin etterpå da ;)

Tenk på at du må gjøre dette igjen da, det å legge inn silikon er ikke en engangsoperasjon som varer livet ut.

Skrevet

søsteren min betalte 28500 for det..ikke akkurat småpenger

Skrevet

Du får jo smertestillendes, og i mitt tilfelle så gjorde det at jeg ikke hadde noe smerter i det hele tatt. Jeg var bare veldig øm og måtte ha hjelp til å reise meg opp fra sengen di 2 første dagene. Det kommer vel an på hvilken smerterskel man har...venninnen min fikk operasjon fredag som var, og hun klager fremdeles på vondter..

ved klinikken jeg gjorde det på kostet det 29 500(det er da ingått første time til konsultasjon i den prisen) da blir du også operert i full narkose.

Andre klinikker er gjerne så billige som 23 000, med gratis konsultasjon, men her får man gjerne kun lokalbedøvelse, dessuten er jeg litt skeptisk iom at de har så lave priser.

Jeg vil kanskje gått inn for å velge den dyreste klinikken, av den grunn at man får det man betaler for.

Skrevet

En viktig ting å tenke på i forhold til pris: sørg for at prisen inkluderer en evt "reoperasjon" om det oppstår komplikasjoner og at det er inkludert fjerning av implantatene når den tid kommer. Veldig kjedelig om du må ut med penger for ny operasjon "plutselig".

Søsteren min betalte 25 000 og da var dette inkludert, bra for henne for hun måtte inn igjen til ny operasjon da det ene implantatet kapslet seg inn og ble hardt. Uansett fint resultat nå og hun kom seg raskt på beina etter begge operasjonene :)

Men jeg ser ikke poenget.. Likevel fritt fram for dem som vil :)

Skrevet

Jeg står vel litt i andre enden, jeg ønsker med operasjon for å forminske dem! Men har lest om at det kan være vanskelig å amme, så jeg vil vente til jeg har fått barn og er ferdig med det hvertfall.

Men tenker på det rett som det er.. *sukk*

Skrevet

ladybird82: har ikke alle klinikker den "forsikringen" da?

sist jeg sjekket, så hadde alle norske klinikker denne "sikkerheten". Men, betingelsen er at du selv kaller inn til kontroll minst 1 gang i året...

Skrevet

De fleste får vel full narkose. Selv gikk jeg på krykker da jeg la inn. Smertene kommer vel helt an på om man har mye overflødig hud man vil fylle, eller om man ikke har hadd bryster å har veldig stram hud. Smerten kan vel føles som man har fått seg en blåflekk, det gjør litt ømt.

Til Ladybird82 : du sier du ikke forstår hvorfor folk gjør dette. Det finnes faktisk mennesker som ikke har fått delt ut bryster som står til kroppen, noen er helt flate å har lyst og trenger kvinnelige former for å føle seg bra me seg selv. Noen har hadd bryster, men har mistet dem og føler seg dermed ikke vel med seg selv . De gjør også dette for å styrke sin selvfølelse. Om noen har fine bryster og fin størrelse å legger inn silikon, da er jeg enig med at jeg ikke forstår hvorfor...men ikke alle er så heldige.

Skrevet

pgpia_

Hvor lenge før du ble gravid fikk du lagt inn silikon?

Og hvordan er brystene dine nå?

Jeg har allerede gått opp i bhstr, er 10+1...lurer på om jeg kanskje kommer til å ha litt "sprengte" pupper på slutten...

Skrevet

Jeg har vært igjennom brystreduksjon for 1 1/2år siden. Og ja det er sant at det kan være vanskeligere å amme, og noen vil ikke kunne gjøre det i det hele tatt. Selv har jeg termin om 7uker og er veldig spent på om jeg vil få til å amme.

Men uansett om jeg får det til eller ikke så var det verdt det. Og jeg hadde gjort det på nytt uten å nøle dersom jeg sto overfor det valget igjen.

Bare husk at det er for deg selv du gjør det, og ikke alle andre. Og det er virkelig verdt det:)

Skrevet

Jeg la inn silikon for 5 år siden, så det er ganske så lenge siden. Puppene mine er fremdeles faste og fine...har gått opp noe over en størresls. Men det er jo selvfølgeli forskjell fra all uansett om man har silikon eller ikke. Noen får ikke større pupper før etter fødsel, mens andre går opp mange størrelser. En bekjent av meg la inn silikon ikke så veldig lenge før hun ble gravid og gikk opp mange størrelser...men hun har utrolige nydlige bryster nå....det er mange år siden hun var ferdig å amme og brystene er fremdeles like fine. Men det er jo forskjell på folk uansett...så det er ikke lett å si hvordan det blir akkurat for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...