mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Nå står det 3 elger rett nede på jordet her.... Kult....Og de er store også. Kan jeg putte det på gla` meldingen min??? Jeg blir så glad av å se ville dyr i sitt rette element ))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Ja!!! Det er naturopplevelser som virkelig gir energi rett i kroppen det:-) Se litt ekstra for meg også er du snill:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Det skal jeg gjøre.... De står her nede ennå. Har vel og merke trukket litt inn mot skogkanten. Jeg har lyst å gå ut, men da skremmer jeg de nok. Så skal jeg se, får jeg holde meg her inne ))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 HOLD DEG I RO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Ja men..... de har gått nå..... Kan jeg røre på meg da??? Skal jo ut å kjøpe gule fjær må vite.... ) pip pip pip pip....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Stikk avgårde du......gule priser og elleville dager.....tror du ikke de har noen gule effekter på bakrommet da?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har ikke gått ennå....Gule priser er det Prix??? Elleville dager det er Steen & Strøm???? Gule effekter....Skal vi se...Hvis de får med seg en solo og en solskinnsbolle..... tror du ikke det holder???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Så klart! Send med to boller og stemningen blir høy:-) Solobrus må enhver kylling ha:-)
Velve Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 WOW! Tenna mine løper i vann........Jeg mener mtp elgene! Har du ikke en jeger på lur? Jeg kan kokkelere!
Plutseliten :) Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Send den jegeren hit etterpå,for her har vi fått rådyrtråkk i hagen.....og de er sultne på eplegrener,krokuser,roseskudd,tulipanløker m.m. Og derfor synes jeg ikke de er så sjarmerende...husj husj...inn i skogen med dere. Eller i hagen til msb2
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. mars 2008 Hi hi... Jeg har de ikke i hagen jeg da..... Foreløpig holder de seg på jordet til bonden...
Maud Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Elger på trappa, det er ikke verst ;-) Kanskje ikke helt innpå trappa da, men nærme stueveggen. Jeg blir også glad når jeg ser naturen sånn på ordentlig og ikke bare på TV :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå