Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Minsten er nå litt over 2 mnd, og ammingen har gått greit til nå de siste ukene. Det er tydelig at jeg ikke lenger klarer å produsere nok melk, og jr er ofte utilpass ved brystet - og tar stort sett kun det ene. Dette har pågått i to uker nå. Av den grunn har jeg prøvd å gi han MME, med det resultat at han spiser først en eller to bryst (alt ettersom hva han tar) - og så gjerne 160 ml erstatning. Det må jo bety at det ikke er så mye å hente hos meg.... Jeg vurderer derfor å kutte ut hele amminga, siden jeg likevel må gi flaske til hvert måltid. Da kan jeg også begynne igjen på Reductil - noe jeg har hatt kjempegod effekt av tidligere (sluttet da vi bestemte oss for å prøve på en ny baby) Er det helt forkastelig å ikke amme det lille jeg gjør nå, eller er det "allment" akseptert ???
*Minnie Mus* Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 jeg hadde fortsatt ja... er jo kun en liten periode i livet du skal amme, selv om det er lite er jo en dråpe nok:-) Begynn heller å trene litt, tenk på hva du spiser osv. Reductil er jo bare et hjelpemiddel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå