Miss-Sixty Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Om man har blitt stevnet som vitne i en drapsak, MÅ man da møte opp,eller kan man avlyse?
Sjokoladekaka Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 ja, ein må møte. trur det berre er legeerklæring som kan "hjelpe" ein til å sleppe.
Eve Dallas Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Du må nok pent møte ja, det er straffbart å ikke møte opp. Legeerklæring går vel kansje, men da må du nok komme når du er blitt frisk igjen.
Miss-Sixty Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Men jeg kan ikke skjønne hvorfor i alle dager jeg skal møte opp! Dette er en gammel "bekjent". Har kjent han mer eller mindre i 20 år, ja, men jeg har ingen aning om han har drept denne personen eller ei. Jeg har ikke hatt kontakt med han på over et år, da vi ikke er venner lengre engang. Så jeg ser ikke poenget.
Eve Dallas Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Du vil nok ane poenget når politiet står på døren for å hente deg...
Miss-Sixty Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 hahaha.. Jeg er jo ikke så dum at jeg ikke møter opp om jeg absolutt må. Bare lurte på om man kunne slippe unna på en måte. Om loven sier at jeg må,ja,da må jeg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå