Gå til innhold

KANSKJE ER JEG GRAVID?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk barn i okt:) Og mensen kom for en mnd siden...

Vi har ikke aktivt prøvd, jeg regnet ut når jeg hadde el (dag 14) da jeg har hatt fast syklus før fødsel. Hadde ikke sex da for vi tenkte heller å vente noen mnd. Men ikke så farlig så vi har jo kosa utenom den helgen el trolig var.

Men lurer litt på om el kan ha vært tidlig eller forsinket... Spennende...

Har lyst på to tette også, så det er nervepirrende!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen symptomer da? Når er IKM?

Skrevet

Venter mensen til fredag. Men pleier å spotte før og det har ikke skjedd nå.....

Kjenner meg litt rar og gråter av små ting og nyhetene på tv. Men det kan jo skyldes ammingen også - "ammetåka".

Lurer på å teste. Fikk positiv test 4 dager før ikm sist så har litt lyst å gå å kjøpe en test....

Skrevet

Slend deg med og test i morgen da?

Vi er en gjeng som skal det (vi har en egen tråd her) :)

Skrevet

så gøy da:) koselig med to tette:) vart gravid etter 10 mnd...men viss du ikk er gravid nå vil eg bare tipse deg om kroppen har godt av å vente minst 6 mnd etter fødselen før neste graviditet:) forstår godt at du ønsker to tette...koselig for ungene:)

Skrevet

Heisann Maria Isabell!

Ja, det virker kos og vi ønsker det. Vet vi har diskutert dette før på tidligere tråd, nå er jo jeg svært heldig og hadde lett og greit sv.sk og fødsel og kroppen er som før på absolutt alle måter og min lege sier go for it. Vi er alle forskjellige og noen trenger ikke 6 mnd mellom:) Men har lest art du viste til sist tråd:)

Lykke til dere alle.

turbo: jeg har skrevet på forumet vårt:)See ya!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...