Gå til innhold

hvilke symptomer har dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det er jo så tidlig enda, og ikke alle er kvalme, men hva kjenner dere det på?

jeg må jo endel på¨do, og om når jeg våkner på morgenen er magen min steinhard, og jeg må sååå på do. men den siste uka har det ikke vært sånn...kan det være noe galt? er så redd for at det er dødt inni der og at jeg ikke er gravid lenger. veldig teit å tenke sånn, jeg har ingen grunn for det, men jeg er så nervøs..

ellers har jeg en del mens murringer og sliten korsrygg. og er trøtt...zzz

hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er ganske kvalm, må tisse ganske ofte og er sulten så og si hele tiden:) Ting forander seg seg jo fra uke til uke, men kanskje du burde ta en tur til legen få å se at alt er bra slik at du ikke trenger å bekymre deg? Ut i fra symtomene dine virker det jo som du er gravid da(",)

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare øm i brøstene, så springer jeg på do, tror ikke du skal bekymre deg for mye, alle har forskjellige symtomer i mindre og større grad:) er foresten 7+1 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er i uke 11 og har knapt hatt noen symptomer å snakke om i det hele tatt. Føler meg til tider uggen, og er mye trøtt, men ellers er jeg helt som vanlig. Hadde noen mensmurringer de første ukene, men de er borte nå. Ellers intet. Ingen mage, ingen kvalme eller noe. Skal til legen på fredag på rutineundersøkelse og se at alt er bra.

Hvis du er veldig nervæs, så foreslår jeg at du tar kontakt med en privat gynekolog/jodmor el. som har ultralydapparat. Det gjorde jeg, og i uke6+6 så jeg et bittelite bankende hjerte. Det hjalp ihvertfall litt...

Lykke til! Alt er nok bra skal du se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten et symptom til; jeg har fått så mye kviser som jeg aldri har hatt før (til sammen) i hele mitt liv...;-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm og springer på do hele tiden.., Brystene er kjempe ømme.., likevel er jeg livredd for at det er dødt inni der...., Har akkurat fått vite at alle tre jormødre i mitt distrikt er langtids sykemeldte, så blir nok ingen jordmor på meg....... trist as., Skal bestille meg time til lege så jeg får konstatert om det er noe hjertelyd der.... *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært så kvalm så kvalm... Akkurat begynnt i ny jobb, så kan være krevende å holde seg oppe. Biter tennene sammen og står på. Ikke det minste kvalm idag, så er så sprudlende og glad :)

Ellers litt ømme bryster, tisser litt mye og er trett. Ikke så redd for hva som skjer i magen, prøver bare å glede meg over tanke på at det vokser en liten fantastisk spire der inne, Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryster, enorm tissetrang og kvalme... Til tider så ille at eg brekker meg, har kasta opp et par ganger... Gleder meg til det går over! Og så denne sulten da... Føler eg kan spise hele tiden... Hehe...

Og så er eg trøtt og sliten... Har sjokkert meg selv med å kunne prestere å sove nærmere 2 timer på ettermiddagen etter jobb... Hehe... Men gleder meg over at det faktisk spirer to liv der inne, etter å ha forsøkt i 1.5 år. Så det overskygger som regel de negative symptomene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er VELDIG trøtt og slapp. Ikke kvalmen heldigvis! Jeg har også begynt å kjenne det i bekkenet... ;-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt symtomer siden første uka i februar. Kvalme, trøtthet, ømme bryster. Vært hos legen hele to ganger. Har termin rundt min bursdag, 11 oktober :) Er rundt 11-10 uker på vei nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 23 oktober og er i min 10+2 nå.

Jeg har spydd nesten hver morgen siden jeg var 6/7 uker, er øm i kroppen, har lyst på ting i det ene øyeblikket og kjenner lysten til å grine om jeg ikek får det.. Har dilla på det ene etter det andre. Alt jeg har i skaper og kjøleskap er like spennende som en gammel skosåle, alt jeg ikke har vil ha..

Humøret raser opp og ned som en jojo og jeg tåler ingenting. Hvis noen sier imot meg så kjenner jeg trang til å grine..

Øm i brystene, nesten så jeg ikke orker å ligge på magen, kjenner noe kiling i magen, det er visst den bittelille.

 

Klør som satan over hele kroppen og skal til lege for å sjekke meg for svangerskapskløe..

 

Var det noe mer da? Jo, trøtt ja, legger meg ca 20.30 de fleste kveldene, men følermeg ALDRI uthvilt, før jeg ble gravid la jeg meg rundt 00-01 om natta...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. måtte bare le når jeg leste denne. huff, stakkar. følger med deg:) er i uke 11-12 å vet akkurat åssen du har det. blir bare kalt horombomba nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. takk takk, jeg var LITT grinete da jeg skrev innlegget:p

Men joda, jeg har svangerskpskløe, ska ta blodprøver ang om det er pga lever/nyrer... Jeg tror ikke det egentlig det.. Har kjøpt noe aloe vera gel for å pleie den stakkars utklødde kroppen min med:p

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på TOPPEN av det hele har ryggen begynt å fuske.. Dette blir jo finfin helg med det lille trassetrollet mitt på 19 mnd og en HAUG klesvask... Pokkers driiiit, humøret blir jo ikke akkurat bedre av at kroppen bestemmer seg for å lage faenskap heller... Vil være i fin form jeg!!!!!!!!!

Har ikke tid til å være sjuk.... Har ikke rett på sjukepenger ennå så jeg MÅ være istand til å jobbe til uka...

Hyyyl... (kanskje tryggest for mine medgravide at jeg logger ut herfra i helga og) hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...