Solstråle72 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Da har Tobias knekt krabbekoden. Nå farer han full fart over gulvet på alle fire :-) Hjemme har han vært oppe på alle fire noen få ganger, men vi har parkett på gulvet som er glatt og dermed har han sklidd ned i "åle-posisjon" igjen og egentlig vært fornøyd med det! Han har jo nå også begynt å reise seg opp og gå litt rundt bordet, så det er det som har vært "pop" i det siste. Men nå er vi på påskeferie hos mormor og hun har teppe og belegg på stuegulvet som ikke er så glatt. Da vi kom satte jeg han bare ned på gulvet og det første han gjorde var å komme seg opp på alle fire også krabbet han fint over gulvet. Da fikk mormor ta del i den første skikkelige krabbingen også. :-) Jeg ble litt overrasket for nå trodde jeg ikke at han kom til å begynne å krabbe, siden han har vært mer opptatt av å gå!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Så flink han er! Går utrolig fort når de først knekker koden, så nå er det ingen hvile på deg lenger hehe
Rødtopp75 og to små Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Så artig Sånn har det vært en stund her også. Josefine virket fornøyd med å åle og parketten var veldig glatt, men for noen uker siden begynte vi å kle av henne på kvelden sånn ca ti min før hun skulle legge seg og det er ikke lett å åle med bar mage Etter en stund krabbet hun når hun var naken og de to siste ukene har hun stort sett bare krabbet (med eller uten klær). Også her går det unna som bare det, kjempeartig
Millapril Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Wow, så gøy! Kan tenke meg han er stilig der han krabber stolt rundt omkring. Bra han knekte kode, teppe er tydeligvis god hjelp mot glatt parkett. Jeg tror jammen jeg skal prøve ut dette trikset uten klær for å se om det kan ha effekt på min superåler også!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Gratulerer så gøy. Flott når de knekker koder og oppdager en ny verden. Tenker han er i farta ja. ¨ Her i gården tror vi ikke hun kommer til å krabbe. Hun aker seg på rompa akkurat som jeg gjorde da jeg var liten. Fikk tak i noen fine strømpebukser da jeg var hjemme hos foreldrene mine sist. De har sånn skli greier på knærne i tillegg til under føttene. Så nå får vi se om det fungerer bedre.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Så artig, og ikke minst at det skjedde hos mormor :-) Krabbing er ikke bare-bare å finne ut av, men når de først skjønner at det kan være en grei ting å kunne så er defra A til B som et olja lyn! Flinke Tobias :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå