madde på pergo Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Noen som har hatt en skikkelig svak positiv test, og vært gravid????
håper-håper... Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 heisann.. jeg testet veldig svakt positivt første gang jeg testet, og dro for å kjøpe cb digital, som da lyste gravid! lykke til!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har:) Det var som en sterk skyggestrek, kunne ikke se fargen. Men CB digital sa "Gravid". Men jeg har hatt skyggestreker på billigtestene uten å være gravid og da, men de har ikke vært så tydelige. Er det farge på streken? I såfall kan du nok slippe jubelen løs. Kjøp en CB digital og ta i morgen tidlig:) Masse lykke til!!!
madde på pergo Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Sååååå spennende!!! Ja, det er bittelitt farge på den, men veeeeldig svak. Så er den kjempe tynn!!! Ser den ikke hvis jeg holder den langt fra meg, må liksom helt inntill den...Håper virkelig dette er sant!!!! Blir mer glad for dette enn å vinne i Lotto!!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Hvis det er farge på den er det stor mulighet for at du er gravid! Løp og kjøp en CB digital! Så utrolig spennende:) *Kryssekryssekrysse*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå