Gå til innhold

nok en gang: sykehusbagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg begynt litt med å pakke den berømte bagen, men ble plutselig veldig forvirret over hva jeg skal ha med meg og hvor mye av hvert osv..

skal på ullevål, og det er jo pasienthotell der og kom til å tenke på: bleier, trenger jeg det?

og hva med klær til baby? hvor mange bodier, bukser osv?? er 1. gangs og helt grønn på dette området..

også hvor får man kjøpt en bra ammebh? samt ammeinnlegg + bind

hva har dere pakket ned eller tenker på å pakke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søk på sykehusbag på bim så finner du tusen linker som i allefall har hjelpt meg:D

Skrevet

Jeg har et godt råd!

Pakk 2 bager!

èn liten sekk e.l.som du tar med på fødestua med bare det du trenger der... dvs noe å spise kanskje, sandaler.

Sett igjen den andre bagen med ting til baby og deg selv i bilen.

Jordmor var veldig glad for at jeg hadde dragsa med så lite og ba meg poste det på forumet her:-)

Fødestua er lita, og mange kommer med trillekoffert og bag sa hun. Tar mye plass som du og partner kanskje vil bruke til å gå rundt på.

Jeg fødte på Ullevål i forrige uke:-) så har det friskt i minne:)

På fødestua spiste jeg 2-3 sånne powerbars og drakk saft og spiste skiver som jeg fikk av jordmor... Hadde ikke bruk for noe som helst annet... Hadde på meg sykehusskjorte som jeg fikk der, så slapp jeg å grise til noe av mitt eget.

På hotellet hadde jeg med ei av gravidebuksene mine i velour. Sånn kosebukse. Magen forsvinner ikke før det har gått noen dager;-)

Hadde med bleier til baby og 2 pysjer som hun egentlig brukte hele tida + klær til å reise hjem i. Body/sparkebukse/lita jakke/bobledress til bilturen. Hadde med et eget teppe til henne også, syntes det var litt kos.

Ellers hadde vi med gravidetruser, amme-bh, løse klær (1 bukse, 2 t-skjorter, hettejakke).

det er kiwi på området, så kjæresten min dro ut og kjøpte det vi hadde lyst på.

Jeg fikk bind på sykehuset. det var også endel ting til å stelle babyen med der, men ikke olje etc hvis du vil bruke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...