Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Jeg og pappaen sover nakne, har gjort alltid..og foreløpig er det ikke noe snuppa har verken lagt merke til eller ikke lagt merke til kan man si. Pappaen sto opp med henne i dag og gikk inn på badet. Hun er litt opptatt av "tisse do" om dagen, og sa "du tisse dej?" og pekte på doen. "Ja," svarer pappaen "jeg får prøve å tisse litt der". Han står der og tisser og snuppa utbryter.. "NÆMMEN! ALLE DAAAGER?!" *fliiiire* Også gikk hun for å leke med togbanen sin ;o)
To tette + snart ei med flette Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Hehe, søtt! Her er det to små gutter og meg. Guttene ser jo pappaen og andre voksne (besteforeldre osv) gå på do, jeg sitter jo så de har jo ikke sett så mye til hva som skjer der. Her for litt siden ble minstemann på nesten 3 veldig forfjamset da han så mamma komme ut av dusjen, jeg hadde jo vasket bort tissen min!!!!! *knis* Er flere ganger det har blitt kommentert fra eldstemann på 4 at vi er forskjellige, men ikke sånn
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 hehe ja de er morsomme=) for noen uker siden da gubben gulv i stuen. de tomme eskene etter gulvet stablet han oppå hverandre på kjøkkenet. stabelen ble jo litt høy etterhvert som gulvet ble lakt. så skulle jeg ut på kjøkkenet for å hente kaffe. guttungen fulgte etter. så klarte jo jeg å rive den stabelen da.. og da sier guttungen "ååååå dritt". vi hadde besøk av svigers akkurat da også. vi måte jo le alle da. hehe. ser at vi nå må passe språket vårt ja. han er 2 år og 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå