Gå til innhold

Løs mage, aner ikke hvorfor!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt veldig løs mage siden, tja.... midten av februar, kanskje.

Ikke konstant, men i allefall annenhver dag. Jeg går fortsatt opp i vekt, og har god apetitt. Spiser mye fullkornspasta, grovt og mellomgrovt brød, knekkebrød, gulrot osv, så vil ikke tro det kommer av mangel på fiber. Spiser samtidig en del godteri, og drikker også litt lettbrus. Har hørt at kunstige søtningsstoffer kan føre til løs mage, men da skulle vel vekta stoppet opp?

 

Flere som har det sånn? Hva kan det komme av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...