Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Har hatt veldig løs mage siden, tja.... midten av februar, kanskje. Ikke konstant, men i allefall annenhver dag. Jeg går fortsatt opp i vekt, og har god apetitt. Spiser mye fullkornspasta, grovt og mellomgrovt brød, knekkebrød, gulrot osv, så vil ikke tro det kommer av mangel på fiber. Spiser samtidig en del godteri, og drikker også litt lettbrus. Har hørt at kunstige søtningsstoffer kan føre til løs mage, men da skulle vel vekta stoppet opp? Flere som har det sånn? Hva kan det komme av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå