Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Det er så urettferdig!! Jeg er så bleik at det grenser til blå, nå i vinterhalvåret... Mens der surrer avkommet vårt rundt, og er gyldenbrune i huden året rundt! *hrmf* Naturen er jammen urettferdig;0) Må legge til at jeg bor sammen med en ur-norsk mann, men også han er ufordragelig mørk året rundt... Jaja. Godt for dem de ikke har arvet mine gener der, da! Andre som lever med mørkhuder?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Tuppa er ikke så fryktelig brun nå, men om sommeren blir både hun og sambo nøttebrune mens jeg blir rosa *argh* Ble ganske brun før jeg også, men pigmentene mine forandret seg totalt når jeg gikk gravid. Synes det er fryktelig dårlig gjort at de går rundt å er nydelige og brune mens jeg ser ut som en gris!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg er norsk man blir aldri helt hvit, aner ikke hvorfor. Min mor og min bror har samme hudtype, det sees at vi er norske men er gyllne i huden året rundt hvis du skjønner. Gutten min er ennå mere gyllen enn meg, det har han etter pappaen sin:-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Hehe! Kjenner igjen det der, ja! Vi kommer hjem fra syden; jeg rosa, og de brune...akk, ja!
☆Anonymia☆ Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 hehe you are preaching to the choir her altså,,=) min samboer er fra columbia,han og sønnen vår er gyllen i huden året rundt =) så sitter jeg her som den isbjørnen..nice..
*Mi tesorito* Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Har også samboer fra colombia, han er veldig fin og brun, og gutten vår er midt i mellom, så her er det jeg som er VIRKELIG bleikfis..... Skikkelig missunnerlig på begge to...
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Ja, han hadde farge i huden som nyfødt og hadde ikke gulsott.. Men jeg spiser myye gulrøtter, kanskje derfor, hehe:) Har jo ikke sett så mye til d enda siden han bare er 1 år, og måtte holdes i skyggen den første sommeren når han var så liten. Men vi var nylig en uke på Lillehammer, og da fikk han skikkelig fin farge i ansiktet:) Både jeg og samboer'n blir negre på sommer'n, så er vel stor sannsynlighet for at han også blir brun.
☆Anonymia☆ Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 haahaha bleikfis er jo bare fornavnet =) *henter frem selvbruningskremen*
*Mi tesorito* Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Selvbruningskrem er såå kjeedelig å styre med...også lukter det så vondt..!! Har veldig lyst til å ta solarium, men den eneste senga i bygda lager veldig skumle lyder, høres ut som den skal gå i lufta, så det tørr jeg ikke!! haha.....:-D
Sjefsmegga Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Sønnen min har arva mammas hud og blir knallbrun så fort han får litt sol på seg en dag eller to..mens jeg må ligge i solveggen som ei spyflue i uker for å få litt farge :-(
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Mini er også mørk i huden.. Jeg er ikke på grensen til blå.. hehe.. Blir sjelden helt lys igjen i huden etter sommeren tross ingen sol.., men mini er fortsatt brunere en meg.. Pappaen er norsk.., men hele den familien er veldig brune.. En av de hadde jeg ikke tatt for og være norsk engang hadde jeg ikke visst det var fam.Ser ut som han er tyrkisk.. hehe.. =)
☆Anonymia☆ Skrevet 12. mars 2008 #14 Skrevet 12. mars 2008 dove sin lukter godt =) også loreal sin =)
03+04+juli 10 Skrevet 12. mars 2008 #15 Skrevet 12. mars 2008 Samboer min kunnet skrevet noe sånn,da han er lys og blek :-) Her er det jeg som er den mørke,er fin brun,og alle som ikke kjenner meg tror jeg har vært i syden ;-/ Så blir meget brun om sommeren, syns selv jeg er blek nå da men men . Ungene er gylne i huden,med helt lyst hår.Glad ungene har mine gener der ja :-) Samboeren min mener det er noe muffins i slekta mi :-)) må være noe mørke gener en plass,eneste jeg vet er at det er en fransk prinsesse i slekta hehe.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 12. mars 2008 #16 Skrevet 12. mars 2008 Kjenner meg veldig godt igjen her! Jeg er "typisk norsk", ganske så blek i huden. Får fin farge på sommeren da, men må jobbe mye for den..hehe. Sambo derimot, har en veldig gyllen hud og blir kjempebrun om sommeren. Han er helt norsk da, har mørkt hår og blå øyne. Når vi er i syden ligger jeg langflat i solen hele dagen for å få farge, mens sambo ligger under parasollen... Gjett hvem som er brunest når vi kommer hjem..hehe:) Hvis vi er så heldige å få barn en gang, håper jeg de arver hans hud:)
Nitte Skrevet 12. mars 2008 #17 Skrevet 12. mars 2008 Kjenner meg igjen ja! Mannan min blir skikkelig nøttebrun bare de melder pent vær, og begge barna har arvet hans gener der. Jeg har gitt opp å bli brun. Etter utallige timer i solsenga er det bare å innse at jeg aldri kommer til å bli det. Litt godt også. Vet at det er det samma om jeg sitter i sola eller skyggen... ;-)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #18 Skrevet 12. mars 2008 Jepp,jeg lever også med bruninger!!!Ikke lett;) Sambo er norsk og men mørk i hår og hudtype,samme er mini.Jeg er blond og blek:(Om sommern skjemmes jeg for å vise meg i bikini sammen med bruningene,huff........Men forsåvidt gla mini arvet pappaen,så han også slipper å være en blekfisk,hehe.Spent på nr.2...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. mars 2008 #19 Skrevet 12. mars 2008 hehehe,, samme her. Særlig etter at jeg ble syk så har jeg vært veldig blek, mens ungene er gyllene, særlig om sommeren.. Og lilletulla litt mørkere enn broren.
Nitte Skrevet 12. mars 2008 #20 Skrevet 12. mars 2008 Jeg også er kjempeglad for at barna arvet pappan sin, de blir så og si aldri solbrente. Ikke at jeg bruker det som en sovepute, jeg er nøye med å smøre dem, men jeg husker med gru tilbake på da jeg selv var liten! Mamma var delvis hysterisk, smurte meg inn hele tiden, men likevel ble jeg solbrent, skikkelig solbrent også..
kajak&Daniel Skrevet 12. mars 2008 #21 Skrevet 12. mars 2008 Samboeren er afrikansk, så sønnen vår er ganske brun ja. :-) Så jeg føler meg jo litt bleik iblant sammen med de ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå