Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Skal liksom ha tid til alt, barn , familie, venner, hus, jobb og hjem. Jeg reiser på jobb kvart over seks, henter mini senest kvart på fire. (Blir levert 7.30-8.00) I dag var mannen med ham på kontroll og da han hentet mini i barnehagen sa de at han hadde vært så lei og stille i dag. Jeg blir så trist på hans vegne, skulle så ønske vi hadde mer tid sammen. Jeg sliter med å få alt til å gå rundt og har påført meg selv magekatarr igjen . :-( Sitter på jobben og har bare lyst å reise hjem og hente mini. De sier det går bra i barnehagen, men han er blitt så mutt og stille hjemme også, får helt vondt i meg.. Er så glad det er påskeferie snart. Hjertesukk fra sliten mamma.
solstråle69 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Reduser stillingen din! :-) Snuppa vår på 2 år er i bhg 2 dager i uka, da jobber jeg. Jeg synes de dagene er kjempestress, og skjønner ikke åssen andre klarer/orker å ha det sånn hver dag! Det blir jo utrolig liten tid sammen med barna?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Ja, det er liten tid sammen med barna.. Hadde redusert stilling før, men fikk tilbud om lederstilling og da slo jeg til - og måtte gå opp i 100% igjen. Vanskelig balansegang; skal jo også tjene til livets opphold og ser ikke at jeg kan redusere stillingen min. Får ta meg en lang prat med mannen, kanskje han kunne tenke seg en dag hjemme i uka med mini.
solstråle69 Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Mannen min skulle ihvertfall gjerne vært hjemmværende! :-) Problemet her er at han tjener mer enn meg... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå