~AnonYm~ Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Her er det ikke de store planene, bare nyte familielivet og ha litt kvalitetstid sammen=) Dere da?
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Vi 3 skal på hytta alene noen dager,så kommer svigers,da drar jeg hjem for å jobbe. Så kommer de hjem 1.påskedag.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Vi skal ta noen dager i tyskland=) Flyr ned neste onsdag tilmümchen, drar på legoland på torsdag. Tar oss en tur til Erfurt og Lübeck før vi tar fergen hjem på søndag=) Gleder oss masse alle fire=)
(0_o) Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 På tvangsforing hos svigers... Blir sikkert koselig, det Ellers har vi ingen planer, bare slappe av og nyte livet som en liten, nybakt familie =) Kanskje spise en appelsin eller to og lese påskekrim. Blir godt med litt jobbfri for sambo =)
~AnonYm~ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 så kos da=) Høres ut som alle har skikkelige planer for påsken da=) Bare vi som er "kjedelige" og blir hjemme;)
To tette + snart ei med flette Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Vi skal ingenting, annet enn å kose oss MASSE!!!! Blir sikkert noen turer i skogen, på stranda for å grille pølser, gå på oppdagelsesferd o.l.
Hera Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Vi skal til campingvogna som står ved Hunderfossen. Så regner med det blir litt skigåing, masse kvalitetstid med mann og barn, og mat:0)
Mammarama=) Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Vi skal på hytta nå fra fredag til onsdag, så skal jeg jobbe alle røde dagene..Gode penger=)
*shehasmyheart* Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Skal til Hovden fra mandag til onsdag:) Så skal vi til "familiehytta" resten av påsken:) Kanskje noen dager hjemme;)
nicknavn Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Skal være hjemme i år. Det skal bli godt å ikke være i en liten hytte sammen med svigerfar, svoger, svigerinne og 3 barn. Uten noen fasiliteter, må bære vann, utedo, ikke strøm og sove sammen hele bunten i samme rom. Alle andre år har vi vært utslitt når vi kommer hjem. Endelig en påske der vi bestemmer hva vi skal gjøre til enhver tid:-)
3 blå Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Lillegutt skal til pappaen sin fra fredag til tirsdag/onsdag i påskeuka. Når han har kommet hjem skal vi iallefall en tur på besøk til noen slektninger som bor et par timer unna, og så kommer søskenbarnet mitt på besøk i påskehelga
dumme mamma Skrevet 13. mars 2008 #14 Skrevet 13. mars 2008 Har gutten din vært i vinterparken ennå da?
mams-til-tre Skrevet 13. mars 2008 #15 Skrevet 13. mars 2008 Vi skal kose oss på hytta, sammen med min søster og hennes familie. Gleder meg til å gå på ski, og ikke minst bare late oss litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå