Gå til innhold

Mensen eller ikke?

Gojenta86 *endelig kom jenta*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gjør kroppen min ap med hode mitt.. :(

Søndag fikk jeg mensen, helt etter klokka, men den varte ikke lenge.. Tirsdag formiddag var den borte igjen, og nå er det bare litt brunt..

Hva kan dette bety? Og er det bare en kort mens eller er det noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... Sånn hadde jeg det da jeg var gravid med jenta vår:) Hadde tatt en test tror jeg;)

Skrevet

Kan vaere festebloedning..

Skrevet

Oiii... :o) Nå ble jeg glad.. Dette er min 1pp og hadde aldri tenkt over at det kunne klaffe med en gang.. :) Men nå er håpet kommet likevel.. hehe.. Men må prøve å ikke være altfor optimistisk, heller litt realistisk trur jeg er lurt..

Skrevet

Håper, håper :) *krysser fingrene* Men kan festeblødningen gå over flere dager? Blødde både søndag og mandag da.. :/

Skrevet

Etter det jeg har lest her, så er det ikke uvanlig det. Ta en test snart da:) Er lov å håpe:)

Skrevet

Nå kjenner jeg blir skikkelig nervøs.. :/ Off... er bare så redd å ha for store forhåpninger, for da blir jeg så skuffet.. Men er lov å håpe litt forsiktig da.. :) Drar og kjøper en test etter jobb idag..

Skrevet

skjønner deg. Ikke meningen å skru opp forhåpningene dine... Vet hvor skuffet en kan bli:( Og selfølgelig, den menstrusjonen kan lure oss mange ganger. I begge retninger. Så vi får si at vi er forberedt på begge deler:) Huff, ble helt nervøs selv her;) Kanskje vi hører fra deg...

Skrevet

Jepp, skal gi beskjed hva utfallet er.. :)

Skrevet

oj...sånn har jeg det også....det du skrev var akkurat det jeg skulle skrive selv....fikk også mensen på søndag. eller egentlig kom det litt spor på fredag som stoppa igjen, men kom ikke før på søndag. og var over igjen på mandag. Jeg blør lite under mensen, men ikke så lite liksom..... skal du teste??? jeg er så usikker jeg..... gi beskjed hva du evt gjør...og evt resultat... Nå ble jeg også spent her...

Lykke til!

Skrevet

Ikke for å ødelegge noe håp her, men jeg opplevde det samme i januar. Har ikke hatt ordentlig mens siden midten av desember, og pleier alltid å kunne stille klokka etter den... Presis på ikm begynte jeg å blø, pittelitt i 2 dager og litt mer i 2 dager... ingenting mer.

Testet negativt. Var hos legen i går (testet positivt forrige uke) og hun trodde den blødningen jeg hadde i januar kunne være en implantasjonsblødning. Ble sendt på ul for å fastsette termin, og: så ingenting, så er ca 4 uker...

Spurte om uteblitt mens, om den blødningen i januar, men var visst sånn som hendte...

Så kan være graviditet, eller noe annet...

Vet hvor vondt det er å skru forventningene i taket, og bli skuffet - så ikke ta alle gledene på forskudd... Men LYKKE til:)

Skrevet

Dom som jeg var sprang jeg direkte til apoteket igår etter jobb, kjøpte en test, dro hjem og testet.. Tok litt tid; men kom tydelig frem: ikke gravid :( Hadde forberedt meg på dette, men hadde vel et lite håp likevel..

Skrevet

jeg har også testet og var ikke gravid...kjedelig, men var forberedt... lykke til videre gojenta86, skal se det klaffer for oss snart!

prøvd lenge???

Jeg er i 8 pp, og begynner å bli ganske utålmodig... hehe

Skrevet

Håpe det klaffer snart for deg :) Har nok bare akuratt begynt prøvingen jeg, så det var liksom litt for godt til å være sant at det skulle klaffe nå.. er i 2 pp.. men men.. en eller annen gang klaffer det nok..

Skrevet

Det var synd:( Masse lykke til videre!!! :) Det klaffer nok snart skal du se:) Jeg hadde sa i oktober. Prøver fortsatt, så vet hvor skuffet en blir når den "fille-tanta" kommer;) Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...