PAVEEL Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 jeg kvier meg meg for å gå ut, er lysehvit ihuden for tiden, er i så vanittig dårlig form! er 7+2 i dag...vil holde det hemmelig lenge ennå... kvalm kostant! klarer ikke spise, blir kvalm av å se i kjøleskapet... føler meg usosial for jeg klarer ikke opptre naturlig sammen m venner pra dårlig form. føler det lyyyyser mot meg... spør de hva det er sier jeg jo at jeg er i dårlig form og ikke vet helt hva det er.... uff!!!! vært gravid to ganger før, men aldri vært i så dårlig form!!
Gulljnta Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Huff, skjønner hvordan du har det. Jeg har heller ikke fortalt det til noen, men folk begynner vel snart å lure siden jeg er konstant kvalmen og dårlig. Sto opp idag, kom meg i dusjen, etterpå var jeg så utslitt og kvalm at jeg bare måtte gå å legge meg igjen. Håper det går over snart.
Kjærlighet <3 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg hadde det sånn, endte opp med å bli sykemeldt og innlagt på sykehuset med intravenøst. var veeldig dårlig lenge. har gått på kvalmestillende siden jeg var 7+0 (mener jeg..) jeg er nå 17+2 og har siden sist fredag bare spist tre tabeletter.mot normalt 2-3 per dag:-) Så nå ser det ut til at det endelig gir seg! Håper du slipper å gå så lenge for det er ikke noe moro i det hele tatt! God bedring! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå